۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۵۴۱۳۹
آیت‌الله صفایی بوشهری:

نیروی هوایی از نیروهای مهم، قوی و دانش بنیان است

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز نیروی هوایی گفت: نیروی هوایی به‌عنوان یکی از نیروهای مهم، قوی و دانش بنیان در جغرافیای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
آیت‌ الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست با فرماندهان و جمعی از کارکنان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روز نیروی هوایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی اظهار داشت: نیروهای مسلح برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار، صیانت، امید، آسایش و آرامش جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان در پی براندازی نظام اسلامی ایران هستند تصریح کرد: بی تردید دشمنان این انقلاب و جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به دنبال مهار، کنترل، تخریب و براندازی این انقلاب هستند و برای تحقق آن از شیوه‌های مختلف مانند تهاجم سخت، نرم و جنگ‌های نیابتی در تمامی اشکال استفاده می‌کنند.

امام جمعه بوشهر از توان بالای نیروهای مسلح ایران اسلامی خبرداد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم در طراحی و برنامه‌ریزی بازدارنده است و هم صیانت بخش و دارای قدرت بالای مقاومت در قبال عملیات تهاجمی است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح در اقتدار کشورها افزود: هر کشوری از نیروهای مسلح قوی برخوردار باشد قطعاً در معادلات سیاسی و نظامی و حتی اقتصادی و اجتماعی جهان دارای جایگاه خاص بین المللی است.

امام جمعه بوشهر نقش مهم نیروهای مسلح را در مقابله با تهاجمات دشمن مهم دانست و تاکید کرد: یکی از عواملی که سبب شده انقلاب اسلامی ایران این طور مستحکم بماند و در مقابل تهاجمات ایستادگی کند، وجود نیروی‌های مسلح قوی و توانمند است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: نیروهای مسلح یک نظام هر چه قوی‌تر باشند آن نظام قوی‌تر، سرافزارتر و دارای امنیت و آرامش وسیع، عمیق و جدی است.

آیت الله صفایی بوشهری، جایگاه مهم نیروی هوایی ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران قبل از وقوع انقلاب به عرصه انقلاب ورود پیدا کرد و این ویژگی خاص نیروی هوایی است.

امام جمعه بوشهربا بیان اینکه نیروی هوایی از نیروهای مهم، قوی و دانش بنیان است خاطر نشان کرد: پس از پیروی انقلاب همواره نیروی هوایی به عنوان یکی از نیروهای مهم، قوی و دانش بنیان در جغرافیای نیروهای مسلح مطرح بود و اوج آن، هشت سال دفاع مقدس است./۹۶۹/د102/ب1

منبع: تسنیم

ارسال نظرات