۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۵۵۴۲۰۴
در آیین سخنرانی حرم مطهر حضرت معصومه مطرح شد؛

انتقاد حجت‌الاسلام عالی از عملکرد شورای عالی فضای مجازی

کارشناس رسانه ملی با بیان اینکه فضای مجازی ابزار شیطان در نظام خانواده ها است، از عملکرد شورای عالی فضای مجازی در این زمینه انتقاد کرد.
حجت الاسلام عالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی در آیین سخنرانی شب گذشته آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد به  ظهور امام زمان (عج) بعد از یک غیبت طولانی و سردرگمی امت اسلام در بیان رویات منابع ثقلین اشاره کرد و اظهار داشت: باید توجه داشت که شیطان با تمام قوا در دوران سردرگمی امت، به ارزش های اخلاقی انسان ها حمله می کند.

کارشناس رسانه ملی با بیان اینکه انسان های با ایمان در دل خانواده تربیت می شوند، ابراز داشت: از سنگین ترین حملات شیطان در زمان کنونی حمله به بنیان خانواده ها است؛ بر این اساس اگر قرار است سربازی برای دین و تبلیغ آن تربیت شود این مهم از سوی خانواده ها محقق خواهد شد به همین دلیل شیطان پیوند بین اعضای خانواده ها را هدف گرفته است.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه کار شیطان فساد و فاصله انداختن بین اعضای خانواده است، گفت: شیطان در صدد سست کردن پیوندهای میان افراد خانواده ها است؛ چرا که اگر پیوندهای بین زن و شوهر سست شود طلاق در جامعه رواج پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عالی از فضای مجازی به عنوان ابزار شیطان یاد کرد و عنوان داشت: فضای مجازی ابزار شیطان در نظام خانواده ها است؛ همچنین باید توجه داشت اینکه برخی بیان می کنند فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است هویت این جمله کلیشه ای است چرا که وقتی مدیریت این فضا به اختیار و بر عهده ما نیست ضررهای آن جبران ناپذیر خواهد بود.

سخنران آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان از عملکرد ضعیف شورای عالی فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه شورای عالی فضای مجازی در این زمینه دلسوز نیست؛ این در حالی است که شیاطین شب و روز برای سست کردن پیوندهای خانواده ها در بین امت اسلام تلاش می کنند./837/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات