۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۵۴۲۳۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

داشتن اخلاص و نفس مطمئنه مهمترین عامل پیروزی امام خمینی (ره) بود

حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی گفت: از خصوصیات بارز امام خمینی (ره) داشتن اخلاص در کارها و نفس مطمئنه بود که مهم‌ترین عامل پیروزی امام (ره) و انقلاب اسلامی شد.
امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد در جمع طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) بجنورد، اظهار داشت: اگر کارهای با انگیزه الهی و با نیت خالص و برای خدا انجام شود به نتیجه می‌رسد.

امام‌جمعه بجنورد افزود: اگر انسان در کارها ریا داشته باشد و رضایت خداوند را در نظر نداشته باشد، کارهایش به ثمر نخواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بهترین سرمایه‌ای که خداوند در اختیار انسان قرار داده است سرمایه عمر است که برخی از انسان‌ها با کارهای رذیله سرمایه عمرشان را نابود می‌کنند و برخی دیگر با اخلاص و برای خدا کارها را انجام می‌دهند و سرمایه عمرشان باقیات‌الصالحاتی برای آیندگان می‌شود.

 حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی اشاره کرد: یکی از علل مهم پیروزی امام (ره) بر طاغوت، استفاده درست از سرمایه عمر گران‌بهایش بود و توانست با اخلاص عمل جامعه را رهبری و مدیریت کند و به سمت نور اسلام هدایت کند.

وی افزود: خداوند در سوره عصر چهار ویژگی انسان‌های موفق را بیان کرده است که عبارت‌اند از ایمان، عمل صالح، ترویج حق در جامعه و دعوت دیگران به صبر در راه حق است و امام خمینی (ره) از همه این 4 ویژگی برخوردار بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: امام راحل (ره) نه‌تنها ملت ایران بلکه کل دنیا را متحول ساخت و با شعار «نه شرقی و نه غربی» برائت اسلام و امت اسلامی را از طاغوتیان نشان داد.

وی تأکید کرد: امام خمینی (ره) برای همانند جدش اباعبدالله الحسین (ع) برای خدا قیام کرد و در این راه توکل به خدا نمود و پیروز شد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: یکی از درس‌هایی که از نهضت امام خمینی (ره) می‌توان گرفت درس اخلاص و برای خدا عمل نمودن است.

وی در پایان از طلاب حوزه‌های علمیه خواست درراه ترویج فرهنگ اسلام همت کنند و با خلوص نیت در این راه ثابت‌قدم بمانند./۹۳۱۴/پ۲۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات