۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۵۴۲۶۶
حجت الاسلام اکبری:

پیروی از ولایت فقیه ضامن بقای انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب جهانی اسلام به رهبری پیامبر(ص) و زمینه ساز دولت فراگیر امام عصر(عج) است.
حجت الاسلام اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن اکبری صبح امروز در دیدار جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی استان قم با حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر عنوان کرد: این تقارن نشان از پیام و عظمت و بزرگی انقلاب دارد و قطعاً نشان دهنده نزول برکات فراوانی است.

وی افزود: در دفاع مقدس نیز هر جا نگرانی و مشکلات برای رزمندگان به وجود می آمد، با رمز «یا زهرا» مشکلات رفع می شد و آنجا که نام آن حضرت وجود داشت، میدان پیروزی و نصرت الهی بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم تصریح کرد: ان شاالله با تأسی به حضرت زهرا(س) و پیروی از ولایت، آینده روشنی در انتظار ما است که موجب سربلندی و اقتدار ملت عزیز ایران و سرافکندگی و بدنامی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی خواهد شد.

وی اقتدار نیروهای مسلح را مثالزدنی دانست و خاطرنشان کرد: امروز روز حماسه و ایثار و اقتدار نیروهای مسلح است و ویژگی های مکتبی نیروهای مسلح ما سبب شده تا در دنیا متمایز باشند.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیجیان عزم خود را برای دفاع از آرمان های انقلاب و اعتلای کلمه حق و پیروی از راه امام و رهبری جزم کرده اند.

وی تأکید کرد: ان شاءالله نام همه مجاهدان و نیروهای نظامی و انتظامی ما در طومار زمینه سازان ظهور امام عصر(عج) ثبت شود چراکه آنها اهل ایمان، بصیرت، اخلاق اسلامی بوده و قدرت اطاعت پذیری از فرماندهی کل قوا را دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم ابراز کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب جهانی اسلام به رهبری پیامبر(ص) و زمینه ساز دولت فراگیر امام عصر(عج) است و امیدواریم بتوانیم منویات امام راحل(ره) و راهکارهایی که رهبر انقلاب به عنوان خلف صالح امام به عنوان چراغ راه بیان می کنند سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهره گیری از رهنمودهای مراجع و علما به عنوان چراغ راهی است که کمک می کند تا بتوان بهتر، بیشتر، مستحکم تر و مقاوم تر از ارزش های الهی و اسلامی پاسداری و حراست کرد./872/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات