۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۵۴۳۱۸
نماینده ولی‌فقیه در اردبیل:

حضور ارتش در آب‌های بین‌المللی مایه غرور و افتخار ملی است

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: حضور باصلابت نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی در بین تمامی ایرانیان غرور و افتخار ملی ایجاد کرده است.
آیت الله سید حسن عاملی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در همایش مودت و همدلی نیروهای مسلح استان اردبیل که در سالن ولایت سپاه برگزار شد، اظهار کرد: ریشه‌های عمیق اعتقادی و روحیه جهادی در نیروهای مسلح ضامن امنیت کشور و ایستادگی در برابر مزدوران جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش مهم نیروهای مسلح در ایجاد نظم و آرامش در کشور، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در 19 بهمن ماه 57، اوج بصیرت و ولایت‌مداری خود را با تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: در 39 سال اخیر دشمنان انقلاب از هر گونه توطئه و جنایت برای رسیدن به اهداف خود فروگذاری نکرده و درصدد معرفی آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان فرشته نجات جهان کنونی برآمدند، در حالی که دولتمردان آنان با پای گذاشتن بر انسانیت و وجدان اخلاقی تنها به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود و برهم زدن استقلال کشورهای دیگر هستند.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های اتخاذ شده در رژیم منفور پهلوی، کشور از استقلال و حاکمیت مورد نیاز برخوردار نبود و ملت بابصیرت ایران اسلامی با درک صحیح از برنامه‌های غلط شاه، اوج شرافت و بصیرت خود را در 22 بهمن 57 نشان داده و ثابت کردند عزت و اعتلای کشور با هیچ چیز دیگری قابل معامله نخواهد بود. 

وی یادآور شد: استکبار جهانی بودجه‌های کلانی را برای برهم زدن نظم و امنیت انقلاب بزرگ اسلامی هزینه می‌کند و اگر ولایت فقیه، هوشمندی نیروهای مسلح و بصیرت مردم نبود، دشمنان به راحتی قادر به عملیاتی ساختن برنامه‌های خود می‌شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه ارتش صولت، هیبت و صورت غضب ملت در مقابل استکبار است، گفت: حضور باصلابت نیروهای دریایی ارتش در دورافتاده‌ترین آب‌های بین المللی غرور ملی در بین تمامی ایرانیان ایجاد کرده است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات