۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۵۴۳۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

انقلاب اسلامی ایران الگوی ظلم‌ستیزی در دنیا است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: انقلاب اسلامی ایران در سطح دنیا معروف است و همه جهان این انقلاب را به‌عنوان یک الگویظلم‌ستیزی می‌شناسند.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک الگو ظلم‌ستیزی در سطح دنیا شناخته‌شده است.

وی افزود: در دوران سلطنت شاهنشاهی شاهد ظلم بر مردم بودیم و می‌دیدیم که بدترین شکنجه‌ها و رفتارها با مردم می‌شد و در همین راستا ساده‌ترین حقوق مردم نیز پایمال می‌شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بیان کرد: در دوران پیش از انقلاب تمامی فعالیت‌ها و اقدامات مذهبی در خفا به انجام می‌رسید و کسی اجازه نداشت در عموم مردم فعالیت مذهبی داشته باشد.

حجت‌الاسلام مسعودی تأکید کرد: در آن دوران حقوق مستکبران خارجی به مردم ایران ارجح‌تر بود که این امر تحت عنوان قانون "کاپیتولاسیون" در کشور ما اجرایی می‌شد.

وی ادامه داد: در آن دوران آمریکا سعی داشت ما را وابسته به خود نگهداری و این موارد ازجمله دلایلی است که مردم ایران برعلیه نظام شاهنشاهی قیام کردند.

حجت‌الاسلام مسعودی تصریح کرد: در آن زمان بود که مردم هوشیار ایران با بهره‌گیری از فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی قیام کردند و ندای انقلاب سر دادند.

وی در پایان بابیان اینکه دشمن در طول 39 عمر باسعادت انقلاب اسلامی ایران اقدامات خصمانه بسیاری علیه کشور به کار گرفته است، گفت: مردم ایران اسلامی نشان داده‌اند همواره بر پایه اصول و اعتقادات خود و انقلاب اسلامی خواهند ایستاد و با حمایت از حکومت جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند پیرو خطر مقام معظم رهبری و انقلاب هستند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات