۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۵۴۳۷۸
آیت الله دری نجف آبادی:

۲۲ بهمن نماد ایستادگی و اقتدار ملت ایران اسلامی است

امام جمعه اراک با بیان اینکه ۲۲ بهمن نماد ایستادگی و اقتدار ملت ایران اسلامی است، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکصدا شعار استقلال، عزت و وحدت را بار دیگر در جهان طنین افکن خواهند کرد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، راهپیمایی 22 بهمن سبب بیداری اسلامی و تقویت وحدت اسلامی و ملی می شود.

مستکبران جایگاهی در کشور ندارند

امام جمعه اراک با بیان اینکه 22 بهمن نماد ایستادگی و اقتدار ملت ایران اسلامی است، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن یکصدا شعار استقلال، عزت و وحدت را بار دیگر در جهان طنین افکن خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ابراز داشت: مردم و مسؤولان با حضور گسترده و همیشگی خود در روز 22 بهمن فریاد مرگ بر استکبار جهانی را با صدایی رسا سر خواهند داد و به دشمنان و بدخواهان ثابت خواهند کرد که وحدت مسلمانان به آسانی می تواند نقشه های شوم آنان را خنثی سازد.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم خداجوی ایران اسلامی در روز 22 بهمن ماه با حضور عزتمندانه خود به جهانیان نشان خواهند داد که در هر زمان از آرمان های انقلاب اسلامی محافظت و پاسداری خواهد کرد و به مستکبران اعلام خواهند کرد که جایگاهی در کشور ندارند.

شهدا سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان شده اند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان شده اند، ابراز داشت: امروز مردم و مسؤولان قدرت، عظمت و امنیت موجود در کشور را مدیون شهدای والامقام هستند و همچنین برگزاری یادواره های شهدا و رسیدگی به خانواده شهدا افتخاری بزرگ محسوب می شود.

وی با اشاره به سرکشی مسؤولان استان مرکزی به خانواده شهدا و ایثارگران در دهه مبارک فجر، بیان داشت: مسؤولان استان مرکزی در دهه مبارک فجر از 600 خانواده شهدا و ایثارگران سرکشی خواهند کرد و این مهم جای قدردانی و تقدیر دارد.

مسؤولان در مسیر مبارزه با فساد تلاش کنند

امام جمعه اراک با اعلام این خبر که سال آینده کنگره 6 هزار و 200 شهید سپاه در استان مرکزی برگزار می شود، افزود: برگزاری یادواره های شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی را به همراه دارد.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با تاکید بر اینکه مسؤولان باید در مسیر مبارزه با فساد با جدیت تلاش کنند، بیان داشت: فساد، قاچاق، تبعیض و بیکاری سبب نارضایتی می شود و با همت باید با قاچاق آسیب‌های اجتماعی، تبعیض، بیکاری و مشکلات اقتصادی مبارزه کرد.

شایان ذکر است راه های رسیدن به تقوای الهی و ایام شهادت بانو فاطمه زهرا(س) از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات