۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۵۴۴۳۶
معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

غبارروبی مزار شهدای روحانی استان در دهه فجر انقلاب اسلامی

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان از برگزاری نشست های بصیرتی و غبارروبی مزار شهدای روحانی استان در دهه فجر خبر داد.
دهه فجر

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: در این دهه حوزه علمیه استان برنامه هایی از قبیل دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدای روحانی استان، برگزاری نشست های بصیرتی در رابطه نقش روحانیت در حفظ و صیانت انقلاب در مدارس علمیه و مسابقه منشور روحانیت را اجرا می کند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان ابراز داشت: سلسله نشست‌ های بصیرتی در سطح مدارس علمیه با سخنرانی اساتید و مدیران مدارس علمیه پیرامون موضوعاتی همچون تاریخ انقلاب، خدمات انقلاب و دستاوردهای نظام و جمهوری اسلامی برگزار می شود.

این مقام مسؤول خاطرنشان شد: مسابقه منشور روحانیت به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه استان و برگرفته شده از سخنان امام راحل درباره وظایف روحانیت در موضوع های سیاسی، اجتماعی و اخلاقی است.

حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه بیش از ده مراسم غبارروبی مزار شهدای روحانی در سطح استان برگزار می شود، افزود: این آیین در گلزار شهدای سراسر استان با حضور گسترده طلاب و روحانیان مدارس علمیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از صد برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در مدارس علمیه استان برگزار می‌ شود، اظهار داشت: دعوت از مؤمنان مساجد و مخاطبین روحانیت برای حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیگر برنامه های صورت گرفته حوزه علمیه استان است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان در پایان با اشاره به مستند قائم مقام خاطرنشان شد: با توجه اینکه مستند مذکور بخشی از تاریخ حساس انقلاب پرداخته است؛ از این رو در مدارس علمیه خوزستان اکران و پیرامون موضوعات آن نشست‌ های تحلیلی و سیاسی برپا خواهد شد./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات