۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۵۴۴۸۸
استاد حوزه و دانشگاه:

دشمن درصدد بی هویت سازی انقلاب است

حجت الاسلام برنا گفت: دشمن با ابزار های نوین ارتباطی که امروزه در دست دارد، سعی در پنهان کردن نقاط قوت و پیشرفت های چشمگیر انقلاب اسلامی دارد تا با این کار نقاط ضعف را برجسته و ناامیدی را در کشور را ترویج کنند.
حجت الاسلام علی محمد برنا

حجت الاسلام علی محمد برنا استاد مدرسه علمیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به ایام الله دهه فجر ابراز داشت: در حال حاضر دشمن در صدد بی هویت سازی انقلاب است.

وی ادامه داد: دشمن با ابزار های نوین ارتباطی که امروزه در دست دارد، سعی در پنهان کردن نقاط قوت و پیشرفت های چشمگیر انقلاب اسلامی دارد تا با این کار نقاط ضعف را برجسته و نا امیدی را در کشور را ترویج دهند.

استاد حوز و دانشگاه تصریح کرد: رسانه های ما نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی و بصیرت افزایی در سطوح مختلف جامعه دارند تا خدمات و دست آورد های ایران اسلامی را مخابره کنند.

وی بیان داشت: باید نقاط قوت و ضعف کشور در سایه اخلاق و انصاف بررسی شده تا کشور با انتقاد و نقطه نظر های مختلف در مسیر پیشرفت و امنیت پایدار قرار گیرد.

حجت الاسلام برنا گفت: امروزه یکی از اولویت های پیش روی مسؤولان نظام مبارزه با مفاسد خرد و کلان جامعه است که باید در هر سطحی که باشد با آن ها برخورد جدی داشته باشیم تا اعتماد مردم نسبت مسإولان نظام از بین نرود.

وی اضافه کرد: انتقاد سازنده را نباید سرکوب کرد بلکه باید مسؤولان همواره خود را در معرض نقد قرار دهند، چرا که شاید آن ها عیبی داشته که به آن آگاه نباشند اما با انتقاد سازنده به آن پی ببرند.

استاد مدرسه علمیه تویسرکان اظهار داشت: دولت و مجلس به عنوان دو ارگانی که بیت المال در دست آن ها است باید برنامه هایی را در دستور کار قرار دهند که سبب اتلاف این امانت مردم نشود.

وی در پایان افزود: حوزه های علمیه به عنوان پایگاه مردمی در جامعه شعار هایی که سبب ترویج عدالت الهی در جامعه می شوند را به طور جدی مورد مطالبه قرار دهند./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات