۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۵۴۴۹۵
با سخنرانی سردار سلامی؛

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز برگزار می شود

سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در اهواز است.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در اهواز با سخنرانی سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

در این مراسم که ساعت ده صبح از امانیه، میدان مولوی، پل شهید علم‌الهدی، خیابان سلمان فارسی، چهارراه آبادان خواهد بود اقشار مختلف اهواز در راهپیمایی یوم الله پیروزی انقلاب اسلامی حضور و بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبرمعظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

در همین راستا ستاد دهه فجر استان خوزستان با دعوت مردم استان برای شرکت باشکوه تر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، مسیرهای راهپیمایی را در شهرهای مختلف استان اعلام کرد.

در مسیر در اهواز، 39 غرفه از سوی سپاه پاسداران، بنیاد شهید، شهرداری، کانون های پرورش فکری، دانشگاه ها و صنایع مختلف تدارک دیده شده است؛ ضمن اینکه گروه سرود هزار و 357 نفره آموزش و پرورش، برنامه های طنز و تئاترهای خیابانی از سوی معاونت فرهنگی شهرداری برگزار می شود.

شرکت اتوبوسرانی اهواز و حومه، آمادگی خود را برای جابه جایی مردم در راستای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه اعلام کرد.

لازم به ذکر است؛ راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیش از 70 نقطه شهری استان با حضور حماسی مردم ولایتمدار خوزستان برگزار خواهد شد./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات