۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۵۵۴۶۰۶
مدیر حوزه علمیه اردبیل:

هیچ قدرتی نمی‌تواند میان مردم و نظام فاصله بیندازد

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل گفت: مردم در ۲۲ بهمن‌ماه امسال نشان خواهند داد که به‌ نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند و هیچ قدرتی نمی‌تواند بین مردم و نظام فاصله بیاندازد.
حجت‌الاسلام مهدی نوروزی  رئیس حوزه علمیه استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی اظهار کرد: مردم در 22 بهمن‌ماه امسال نشان خواهند داد که به‌ نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند و هیچ قدرتی نمی‌تواند بین مردم و نظام فاصله بیاندازد.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه و حضور مردم در این مراسم افزود: راهپیمایی 22 بهمن‌ نشانگر حمایت و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب است که هر ساله شاهد افزایش حضور مردم در این مراسم بزرگ هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با بیان اینکه راهپیمایی در هر کشور نقش تعیین‌کننده دارد، افزود: حضور مردم در هر کشور در مراسم‌ها نقش تعیین کنند دارد و در کشورما نیز شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال نیز همچون سال‌های گذشته ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پر رنگ‌تر از سال‌های قبل خواهند داشت.

حجت‌الاسلام نوروزی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه امسال به دلیل برخی از اعتراضات در برخی از شهرها یکی از مهم‌ترین راهپیمایی‌ها در سالهای اخیر است  و لازم است مردم با هوشیاری و بصیرتی که دارند مرز فتنه را با گله‌مندی در این راهپیمایی مشخص کنند. 

وی تصریح کرد: نا آرامی‌های اخیر در کشور به خاطر شرایط اقتصادی و معیشتی بود که لازم است در این زمینه دولتمردان و مجلس شورای اسلامی برای برطرف کردن آن برنامه‌ریزی و اقدام کنند تا مشکلات مردم حل شود.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل با اشاره به نظرسنجی یکی از دانشگاه‌های امریکا درباره علاقه‌مندی مردم به نظام جمهوری اسلامی گفت: نظر سنجی که در یکی از دانشگاه‌های آمریکایی انجام‌ شده است نشان از آن دارد که بیشتر از 95 درصد مردم رأی مثبت به‌ نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و از نظام رضایت دارند شاید در بعضی بخش‌ها برخی از مشکلات هم وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: تبلیغات دشمنان هیچ تاثیری بر مردم کشورمان ندارد و در 9 دی امسال شاهد حضور پرشکوه مردم در این مراسم خواهیم بود تا بار دیگر بر دشمنان نظام اسلامی ثابت شود که مردم پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات