۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۵۵۴۶۱۰
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

خاطرات رزمندگان به‌صورت مکتوب در موزه دفاع مقدس نگهداری شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: خاطرات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باید مکتوب و در موزه دفاع مقدس نگهداری شود.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی امروز در جمع رزمندگان عملیات والفجر 8 و مقدماتی، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، نقش بیان خاطرات در آشنایی نسل جوان و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مؤثر دانست و بر تکرار خاطرات رزمندگان اعم از دوران انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بعدازآن در محافل و مجالس مختلف تأکید کرد.

وی به‌روز تاریخی و سرنوشت‌ساز 22 بهمن اشاره کرد و گفت: برای زنده نگه‌داشتن این روز مهم و سرنوشت‌ساز باید تمامی قشرهای مختلف مردم اعم از شهری و روستایی با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی ضداستکباری، عشق و علاقه و وفاداری خود به این انقلاب و نظام و رهبری اعلام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: باید مردم استان برای خنثی‌کردن خواب‌های شیطانی دشمن و رؤیاهایی که در سر می‌پرورانند، با حضور آگاهانه و هوشمندانه خود در راهپیمایی فردا، برگ زرین دیگری را در صفحات انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه دشمن خارجی و ضدانقلاب داخلی از هر فرصت و برنامه‌ای برای تضعیف و شکست انقلاب استفاده می‌کند، تصریح کرد: رزمندگان ما با تمام قوا در مقابل دشمنان تادندان‌مسلح ایستادند و دوران دفاع مقدس را با پیروزی کامل به پایان رساندند. ولی جنگ نرم دشمن همچنان ادامه دارد و دشمن سعی دارد با جنگ نرم دین، وحدت، امنیت و خط امام و رهبری را خدشه‌دار کند و حفظ وحدت و هوشیاری همه‌جانبه آحاد مردم و مسؤولان در این برهه حساس می‌تواند خنثی‌کننده این توطئه شوم دشمن باشد.

وی همچنین به بیان خاطره‌ای از دوران پیروزی انقلاب پرداخت، گفت: مردم با تمام مشکلاتی که در امور معیشتی خود احساس می‌کنند، جانانه در حفظ انقلاب خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند ولی آنچه مورد اذیت و آزار مردم ما می‌شود تبعیض و فساد در جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این رابطه بر حفظ و دستاوردهای انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید، جانباز و آزاده است، تأکید کرد و گفت: هرگز نباید انقلاب اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

در این دیدار که جمعی از فرماندهان، و رزمندگان عملیات والفجر 8 و مقدماتی و نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، تعدادی از حضار به بیان خاطرات دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس پرداختند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات