۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۵۵۴۶۶۳
ایستاده پای انقلاب؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن روز اثبات دلدادگی مردم به نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی گفت: بی‌تردید در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم ایران با حضور میلیونی خود در خیابان‌ها، تعجب جهانیان را برانگیخته و نشان خواهند داد که با وجود کمبود‌ها و مشکلاتی که در گوشه و کنار کشور وجود دارد، دلداده نظام هستند.
واعظ موسوی

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی، استاد حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در یوم‌الله 22 بهمن، اظهار داشت:‌ همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند؛ ملت غیور ایران اسلامی، پرشورتر از هر سال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و بار دیگر پوزه استکبار جهانی را به خاک خواهند مالید.

وی با بیان این که بی‌تردید اقشار مختلف مردم اعم از حوزوی، دانشگاهی، فرهنگی، کارمند و کارگر همه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور با شکوهی خواهند داشت، ابراز داشت: مردم ایران با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از انقلاب در تاریخ به ثبت خواهند رساند.   

وی با بیان این که مسؤولان آمریکایی اخیراً شمه‌ای از قلدری خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: ملت مبارز و استکبار ستیز انقلاب اسلامی‌ ایران، به پیروی از بزرگان دینی به ویژه رهبر معظم انقلاب، به بهترین نحو به وظیفه خود عمل کرده و بیش از سال‌های گذشته با صفوف متحد و به هم فشرده در این راهپیمایی عظیم شرکت خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: بی‌تردید در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مردم ایران با حضور میلیونی خود در خیابان‌ها، تعجب جهانیان را برانگیخته و نشان خواهند داد که با وجود کمبود‌ها و مشکلاتی که در گوشه و کنار کشور وجود دارد، دلداده نظام هستند و در راه حفظ اصل و اساس انقلاب، همه کمبود‌ها را نادیده می‌گیرند.

وی گفت: ملت شریف ایران در همه شرایط به نظامی که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر است، وفادار بوده و همه جانبه در حفظ آن کوشا خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با بیان این که راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک رفراندوم محسوب می‌شود، اظهار داشت: مسلم است، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره مقدار کارآمدی و احیاناً ضعف نظام را در کم و کیف حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پی‌جویی می‌کنند.

وی افزود: به هر میزان که حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پرشورتر و باشکوه‌تر باشد، به همان اندازه موجبات یأس و ناامیدی دشمان را فراهم می‌کند و نشان دهده عزم جزم و تصمیم قاطع و آهنین ملت بزرگ ایران برای ادامه مسیری است که توسط معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) تبیین شده و به وسیله رهبر معظم انقلاب ادامه یافته است./878/ت۳۰۳/ق

ارسال نظرات