۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۵۴۶۸۲
ایستاده پای انقلاب؛

شکوه حضور اهالی خراسان شمالی در ۲۲ بهمن تماشایی

مردم انقلابی خراسان شمالی با حضور باشکوه و حماسی خود در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲ بهمنی تماشایی خلق کردند.
۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، صبح امروز اهالی انقلابی و ولایت مدار خراسان شمالی استان باب الرضا گنجینه معرفت‌ها و فرهنگ‌ها با حضور پرشور و شعور خود در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب و اسلام تجدید میثاق کردند.

مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بجنورد، مرکز خراسان شمالی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از ساعت 9 صبح از میدان شهید آغاز شد و راهپیمایان با شعارهای کوبنده، بصیرت و انقلابی گری خود را به رخ دشمن کشیدند.

مردم مؤمن خراسان شمالی اعم از اقوام کرمانج و ترک و فارس و تات و ترکمن همگام با دیگر هم‌وطنان خود در جشن سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن افزون بر بجنورد، مرکز استان در 43 نقطه دیگر خراسان شمالی هم با شور و شکوه ویژه‌ای برگزار شد.

امروز مردم انقلابی و ولایت مدار خراسان شمالی آمدند تا با نمایش وحدت و همدلی، روحیه انقلابی گری، استکبارستیزی، حق‌طلبی، بصیرت، بیداری و دشمن‌شناسی خود را به نمایش بگذارند و به سردمداران کاخ سفید بگویند که همچون چهار دهه پیش به سیاست‌های استکباری و استیلاطلبی شیطان بزرگ معترض بوده و اعتمادی به آنان ندارند.

اهالی خراسان شمالی زن و مرد، پیر و جوان، طلبه و روحانی، دانشجو و دانش‌آموز، کارگر و کارمند، بازاری و کسبه، از همه اقشار آمدند تا به سردمداران زورگوی کاخ سفید بگویند ذره‌ای به سیاست‌های استکباری آنها اعتماد ندارند و همچون 38 سال پیش، همچنان بصیر و انقلابی در مقابل یاوه‌گویی و تزویر شیطان بزرگ می‌ایستند.

امروز مردم استان باب الرضا گنجینه معرفت‌ها و فرهنگ‌ها به تعبیر رهبری، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار را نشان دادند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات