۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۵۴۷۸۹
رییس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان:

ایران یک تنه مقابل دنیای استکبار ایستاده است

رییس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و بیان داشت که این کشور یک تنه مقابل دنیای استکبار ایستاده است.
حجت الاسلام سید احمد رضوی رییس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد رضوی رییس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان سی و نهمین سالگرد جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«َالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ» نوید بخش پیروزی ملت‌های مجاهد است که با توکل بر خداوند و تکیه بر توان خود، ظلمات طاغوت را کنار می‌زند. امت شهید پرور ایران اسلامی از سال 42 و آغاز  مبارزه با رژیم ستم‌شاهی، مصداقی از آیه شریفه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» را با لبیک به ندای فرزندی از فرزندان حضرت فاطمه زهرا(س) نمایان کرده و با سر دادن شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند تا بارقه امیدی در دل همه مستضعفان عالم ایجاد گردد.

ایران تنها کشوری است که یک تنه مقابل دنیای استکبار ایستاده و برای وحدت و همدلی مسلمانان گام برداشته است و امروز دشمنان تلاش دارند بین صفوف مسلمانان تفرقه ایجاد کرده و آنان را به جان هم بیندازند که باید مراقب بوده و با حفظ و تقویت وحدت، توطئه های دشمنان را نیز خنثی کنیم.

انقلاب اسلامی عزت و آبروی جهان اسلام است، هوشمندی و پیروی مردم شریف ایران از آرمان های انقلاب اسلامی و بصیرت رهبر عظیم انقلاب امام خامنه ای می تواند تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کند به برکت خون شهیدان امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا بزرگ و سربلند شده است. و این انقلاب متعلق به مستضعفین سراسر جهان است و برای پیروزی این انقلاب عظیم خون هزاران مجاهد از سراسر جهان از جمله کشور اسلامی جمهوری پاکستان نیز سهیم بوده است.

در پایان از طرف مردم ولایتمدار و روحانیت بلتستان، پاکستان، سالروز انقلاب اسلامی ایران را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای، خانواده شهدای دفاع مقدس، مردم شریف ایران و تمام مستصعفین جهان تبریک  و تهنیت عرض می کنیم./۹۹۴/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات