۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۵۴۸۰۸
آیت الله قبلان:

۲۲ بهمن یادآور دستاوردهای جهادی امام خمینی است

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تأکید کرد که ۲۲ بهمن یادآور دستاوردهای جهادی امام خمینی است.
آیت الله عبدالامیر قبلان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی از سرنگونی جنگنده صهیونیستی از سوی ارتش سوریه ابراز خرسندی کرد.

در این پیام آمده است: تجاوز جنگنده های صهیونیستی به سوریه و لبنان یک اقدام دشمنانه به شمار آمده که ماهیت وحشیانه رژیم به عنوان منبع شرارت در منطقه را به نمایش می گذارد.

وی افزود: انتظار داریم جامعه جهانی نسبت به تجاوز صهیونیست ها به حاکمیت لبنان واکنش نشان داده و این اقدام را محکوم کند.

این عالم لبنانی در واکنش به سرنگونی جنگنده صهیونیستی اظهار داشت: این مساله نشان داد که سوریه از عناصر قدرت برای دفاع از خود و مقابله با تجاوز و توطئه های صهیونیست ها برخوردار است.

آیت الله قبلان تأکید کرد که سوریه با ارتش و ملت و همپیمانان آن قوی است، به همه توطئه ها پاسخ خواهد داد و پاسخ محکمی به تجاوزها می دهد.

وی همچنین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبری و ملت ایران تبریک گفت و ادامه داد: این مناسبت یادآور دستاوردها و دیدگاه های امام خمینی در مسیر جهادی ایشان است که توانست ملت ایران را به قیام برای سرنگونی رژیم طاغوت که ساخته استعمار بود، برانگیزد.

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان خاطرنشان ساخت: درستی دیدگاه سیاسی درخشان و روشنایی بخشی امام خمینی(ره) نسبت به آینده برای همگان ثابت شد و از ایران حکومتی محوری در مواجه با استعمار ساخت که دارای ارزش های دینی بوده و بر پروردگار، اراده ملت، ثبات و شجاعت علما و رهبران آن در خیزش امت و حمایت از پروژه مقاومت و یاری مسئله فلسطین متکی است.

آیت الله قبلان افزود: ایران بهترین حامی اعراب و مسلمانان بوده و هست و در مقابله با توطئه ها و تجاوزهای استعمارگران در کنار آن ها ایستاد و می ایستد.

وی تصریح کرد که اعراب و مسلمانان باید برای تحکیم روابط برادرانه و توسعه راه های همکاری در زمینه های مختلف در مقابله با استکبار جهانی که وحدت، قدرت، کشور و ملت های ما را تهدید می کند، تلاش کنند./980/ب۹۰۱

ارسال نظرات