۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۵۴۸۲۲
ایستاده پای انقلاب؛

پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب است

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق با بیان اینکه مردم مهمترین پشتوانه انقلاب و نظام هستند، گفت: مهمترین پیام این حضور پرشور مردم در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری آنان به آرمان‌های امام راحل و انقلاب بود.
مرعشی

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین میر جواد مرعشی تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از پویایی انقلاب دارد.

وی افزود: امروز مردم با سردادن شعارهای ضد استکباری انزجار خود را از آمریکا شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب اعلام کردند همچنین با ابراز حمایت از رهبری با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاقی دوباره داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرعشی حضور مردم را نشانه علاقه آنان به انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: مهمترین پیام این حضور پرشور مردم در حماسه راهپیمایی 22 بهمن وفاداری آنان به آرمان‌های امام راحل و انقلاب بود.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق، با تاکید بر اینکه مردم مهمترین پشتوانه انقلاب و نظام هستند، ابراز کرد: یوم الله 22 بهمن یادگار امام راحل است و گرامی داشتن چنین روزی پشتیبانی از انقلاب و اوج ولایتمداری است.

وی با بیان اینکه ریشه مشکلات اقتصادی عملکرد نادرست برخی مسؤولان است و ربطی به نظام و انقلاب ندارد، گفت: مردم برای آب و نان انقلاب نکردند که امروز در مواجهه با مشکلات معیشتی دست از انقلاب بردارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرعشی با تاکید بر اینکه مسؤولان کشور باید هرچه سریع‌تر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را مرتفع کنند، عنوان کرد: حمایت و خدمت به مردم بسیار ارزنده و شایسته است مردم ولایتمدار و انقلابی ایران نباید در زندگی خود دغدغه و مشکل معیشتی داشته باشند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) شفق، ادامه داد: مسؤولان باید به افزایش بینش و نشر فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه اهتمامی ویژه داشته باشند و از حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها حمایت جدی به عمل آوردند و با رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی به مردم خدمت کنند./813/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات