۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۵۴۹۱۳
نماینده ولی‌فقیه در اردبیل:

خون شهدا بستر پیشرفت جامعه را فراهم کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان عامل تداوم حرکت انقلاب اسلامی بوده و پیشرفت و امنیت فعلی کشور را مدیون خون شهدا هستیم.
آیت الله سید حسن عاملی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین روز از درگذشت ایثارگر 8 سال جنگ تحمیلی "حاج‌دده کیشی‌زاده" اظهار کرد: هر گونه پیشرفتی که در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم، مدیون ایثارگران و رزمندگان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تداوم راه شهدا از جمله وظایف و رسالت‌های اصلی همگان بوده و تا زمانی که ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم، از راه مستقیم و نجات‌بخش خارج نخواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: دستاوردهای متعدد و قابل توجه انقلاب شکوهمند اسلامی مرهون جان‌فشانی و ایثارگری رزمندگان تلاشگری بوده که بدون هیچ گونه چشم داشتی در عرصه‌های نبرد حق بر علیه باطل با ریختن خون خود و معامله با خدای خویش به جنگ با شیاطین زمان رفتند.

آیت الله عاملی ادامه داد: برگزاری یادمان‌ها و برنامه‌های بزرگداشت برای شهدا و ایثارگران و فرهنگسازی در این مسیر اهمیت بسیار بالایی در امر آموزش و آگاه‌سازی جامعه داشته که تحقق آن نیازمند توجه ویژه و انجام برنامه‌ریزی‌های مناسب برای گام برداشتن در مسیر نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال پیام عاشورایی رزمندگان و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: ایستادگی مردانه رزمندگان انقلاب اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل از ایمان و بصیرت بالای آنان نشأت می‌گیرد و ایران اسلامی به صلابت و قدرت چنین سربازان و رزمندگان بی‌ادعایی افتخار خواهد کرد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات