۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۵۵۵۰۲۶
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز:

انقلاب ايران معادلات قدرت را در جهان تغییر داد

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: انقلاب اسلامی ايران، معادلات قدرت را در جهان تغییر و آن را به‌عنوان یک قدرت سیاسی و فرهنگی جدید در مرکز توجهات جهانی قرارداد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین قبادی ضمن تقدیر از مردم استان البرز برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: دهه فجر دهه وحدت‌آفرینی، امیدبخشی و انسجام امت اسلامی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهیدان و رهبر معظم انقلاب است و تا جان در بدن داریم، مقابله با استکبار ادامه دارد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به اذن خدا و دست معجزه‌گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی‌الله علیه، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان شد.

این مسؤول تصریح کرد: همچنین ٢٢بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم‌نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگ‌مردی فرزانه و روحانی و با بهره‌گیری از دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش، آغاز کند و بار دیگر نقش تاریخی و بی‌مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید نماید.

حجت الاسلام قبادی با اشاره به اجرای جشن‌ها و فضاسازی دهه فجر و لحاظ حرمت ایام فاطمیه در این ایام بیان کرد: با توجه به هم‌زمانی دهه فجر با ایام فاطمیه (س)، بهترین فرصت برای بیان معارف و سیره فاطمی و اندیشه‌های معنوی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) بود.

وی خاطر نشان کرد: جشن‌ها، برنامه‌ها و مراسم‌های ایام‌الله دهه فجر جلوه‌ای از نمایش شکرگذاری رهایی ملت ایران از بند استکبار است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات