۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۵۵۵۰۴۷
عضو ارشد حزب الله:

دستیابی به قدرت و سلاح جدید وظیفه‎ای شرعی و ملی است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: دستیابی به قدرت و سلاح جدید وظیفه‎ای شرعی و ملی است.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار  داشت که سرنگونی جنگنده صهیونیستی یک تصمیم از سوی مسؤولان سوریه بوده و پیامدهای بزرگی در این کشور و منطقه به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه این مساله سبب به تاخیر افتادن جنگ صهیونیستی می شود، گفت: رژیم صهیونیستی از روسیه خواسته که اوضاع را آرام کند و این بدین معناست که روسیه نقش ویژه ای در منطقه ایفا می کند.

عضو ارشد مقاومت افزود: ارتش سوریه به دستاوردهایی دست یافته که ارتش های عربی به صورت مشترک از تحقق آنها عاجز بوده اند. 

این روحانی لبنانی اظهار داشت: هر که می گفت سوریه درگیر خود بوده و از فلسطین غافل است و در مصالح حزبی غرق شده است هم اکنون به این نتیجه رسیده که مسؤولان سوریه شجاع بوده و همواره نسبت به نبرد با دشمن صهیونیستی اهتمام ویژه ای دارد.

وی جنبش حماس را جنبشی مقاومت و فلسطینی توصیف کرد و ادامه داد: این جنبش هیچگاه از مقاومت کوتاه نیامده و طبیعی است که مقاومت فلسطین در کنار سوریه قرار گرفته و از سرنگونی جنگنده صهیونیستی خوشحال باشد.

حجت الاسلام صفی الدین تأکید کرد که حماس از سقوط جنگنده اف 16 صهیونیستی شادمان بوده و این مساله را به روشنی اعلام کرده است و ما این اقدام را گامی به سوی جلو می دانیم.

وی خاطرنشان ساخت: تلاش برای دستیابی به قدرت و سلاح جدید وظیفه شرعی و اخلاقی و ملی مقاومت به شمار می آید. لبنان در مرحله کنونی از قدرت فراوانی برخوردار بوده و هیچ امتیازی به رژیم صهیونیستی نخواهد داد./980/ب902/د

ارسال نظرات