۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۵۵۵۰۴۹
تجمع علمای مسلمان لبنان:

سرنگونی جنگنده صهیونیستی در یادبود شهدای مقاومت تصادفی نبود

علمای شیعه و سنی لبنان اظهار داشتند که سرنگونی جنگنده صهیونیستی در یادبود رهبران شهید مقاومت تصادفی نبود.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی تأکید کرد که سرنگونی جنگنده اف 16 صهیونیستی در سالروز بزرگداشت شهدا به هیچ وجه تصادفی نبوده است.

این تجمع اظهار داشت که سرنگونی این جنگنده بر این نکته دلالت دارد که این رهبران شهید معادلاتی در منطقه ترسیم کرده اند که معادلات سابق را تغییر داده است.

تجمع علمای مسلمان افزود: آنچه در روزهای گذشته رخ داد شعار مرحله آینده ای است که با جمله سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه «دوران شکست ها گذشته و دوران پیروزی ها فرارسیده است» آغاز شد.

در ادامه این پیام آمده است: ارتش های محور مقاومت و گروه های مقاومت اسلامی و ملی باید در برابر هرگونه تجاوز صهیونیستی در آماده باش قرار داشته باشند. اگر دشمن به فکر هرگونه تجاوزی باشد باید بداند که جنگ به اراضی اشغالی کشیده خواهد شد و آخرین لحظات رژیم به شمار آمده و شاهد نابودی این دشمن خواهیم بود.

تجمع علمای مسلمان لبنان از نظام های عربی مورد حمایت دشمن صهیونیستی و آمریکا خواستند فرصت را غنیمت شمرده و به گزینه ملت ها یعنی مقاومت بازگردند و گرنه قدرت آنان با زوال صهیونیستی نابود خواهد شد و پشیمانی برای آنان هیچ فایده ای ندارد./980/ب۹۰۲

ارسال نظرات