۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۵۵۰۷۷
مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی:

مسابقه کتابخوانی «روشنا» در خراسان جنوبی برگزار می شود

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی به برگزاری مسابقه کتابخوانی«روشنا» در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این مسابقه با محوریت کتاب حیفا در استان برگزار می شود.
مسابقه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدعلی جعفری، مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن با حضور باشکوه مردم تماشایی شد و این حضور آن ها چشم گیر بود.

وی به مسابقه کتابخوانی روشنا اشاره کرد و گفت: بسیاری از کتاب ها اثرگذاری بالایی دارند از این رو کتاب هایی که اثرگذارتر هستند باید در معرض مطالعه عموم قرار بگیرند.

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه جامعه باید به کتاب و کتابخوانی معطوف شود، افزود: برای این مسابقه کتابی انتخاب شده که هم در عرصه سیاسی پیام ویژه ای برای جامعه داشته باشد و هم ذهن جامعه بیشتر به امر کتابخوانی معطوف شود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه برای مسابقه کتابخوانی در استان، کتاب حیفا انتخاب شده است، تصریح کرد: محمدرضا حدادپور جهرمی نویسنده کتاب حیفا است و مسابقه کتابخوانی روشنا با محوریت این کتاب برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کتاب به صورت داستانی و مستند است و چگونگی تشکیل داعش از سوی موساد را بیان می کند، کتاب حیفا بیانگر نقش چهره واقعی استکبار در انحراف انقلاب ها است.

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنین این مسابقه برای عموم مردم در استان آزاد است، خاطرنشان کرد: مسابقه روشنا در دو بخش اصلی و جانبی تهیه شده که علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند کد(سریال کتاب) که پشت کتاب نوشته شده را ارسال کنند و در بخش جانبی نیز نقطه نظرات، احساسات و برداشت خود را از کتاب به صورت خلاصه نوشته و ارسال کنند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند کتاب حیفا را تهیه کنند، اظهار کرد: این مسابقه از 16 بهمن ماه جاری آغاز شده و تا 26 اسفندماه نیز ادامه دارد و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به 40 نفر به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب حیفا به پاتوق کتاب در خیابان مدرس، بین مدرس 25 و میدان سوم مراجعه کنند، افزود: همچنین هم استانی ها در بخش اصلی مسابقه می توانند شماره و سریال کتاب به آدرس تلگرامی PatogheketabBot@ ارسال کنند.

مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی گفت: همچنین در بخش جانبی مسابقه نیز علاقه مندان باید تبلیغ کتاب در فضای مجازی، ارسال لینک فیلم و یا عکس و ارسال خلاصه کتاب را به آدرس تلگرامی PatogheketabBot@ ارسال کنند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات