۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۵۵۱۳۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

خدمت به محرومان هم‌وزن شرکت در جبهه‌های جنگ است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: خدمت به محرومان، به‌ویژه زلزله‌زدگان در قالب اردوهای جهادی، هم‌وزن جنگیدن در جبهه‌های جنگ است.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در جلسه هم‌افزایی و هماهنگی ویژه اردوی جهادی تبلیغی طلاب و روحانیان در نوروز 97، اظهار داشت: امروز خدمت به مردم به‌ویژه محرومان یکی از مصادیق مبارزه با استکبار است.

وی اضافه کرد: اگر مردم و مسؤولان در امر خدمت به مردم و در رأس آن‌ها محرومان زلزله‌زده همت بیشتری داشته باشند، مردم نسبت به‌نظام و انقلاب اسلامی دلگرم خواهند شد و در مبارزه با توطئه‌های مستکبران عالم به‌ویژه آمریکا پیروز خواهیم شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: در روایات آمده است کسی که به جبهه نرود و به فکر رفتن به جبهه هم نباشد، اگر بمیرد در یکی از شعبه‌های نفاق مرده است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: کمک به محرومان نوعی جهاد است و باید این فرهنگ در بین نسل جوانان گسترش یابد.

وی اضافه کرد: فرهنگ‌سازی شرکت در گروه‌های جهادی برای خدمت به زلزله‌زدگان نوعی ترویج فرهنگ ایثار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: هرچند دوران دفاع مقدس به پایان رسیده است؛ اما ایثار و فداکاری همیشه در وجود همه انسان‌ها به‌ویژه انسان‌های بیدار و خیر وجود دارد.

وی تصریح کرد: طلاب و روحانیان از ابتدای انقلاب، در رفع مشکلات مردم حضور شایانی داشته‌اند و امروز هم به شکرانه نظام مقدس اسلامی، طلاب و روحانیان در امر خدمت به مردم در قالب گروه‌های جهادی فعالیت خوبی دارند./9314/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات