۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۵۵۱۴۹
عضو ائتلاف ۱۴ فوریه:

اجازه باقی ماندن حکومت فاسد آل خلیفه را نمی‌دهیم

یکی از رهبران ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه تأکید کرد که با طرحی که ماندن آل خلیفه را در قدرت به همراه داشته باشد، مخالفت خواهند کرد.
بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، ضیاء البحرانی از رهبران ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در گفت وگو با روزنامه الاخبار لبنان اظهار داشت که فعالیت های انقلابی هفتمین سال انقلاب ملت بحرین با عنوان «باقون» برگزار می شوند.

وی افزود: این عنوان، پیام استقامت و مقاومت و ثبات بر مواضع و اهداف است که از سوی مردم و با حضور در صحنه طی 7 سال گذشته به مرحله اجرا درآمده است.

البحرانی اظهار داشت: ائتلاف 14 فوریه با هر طرحی که به بقای حکومت فاسد آل خلیفه انجامیده و حق ملت در تعیین سرنوشت سیاسی را نادیده بگیرد به شدت مخالفت می کند.

وی تصریح کرد: انقلاب ملت بحرین کاملا عادلانه و مشروع و به حق بوده و خود را در جامعه جهانی تحکیم بخشیده است که یک انقلاب بی نظیر در زمینه های مختلف به شمار می آید.

عضو ارشد ائتلاف 14 فوریه ادامه داد که ملت بحرین در این سالها نشان داد در اوج مسؤولیت پذیری و صبر قرار داشته و اراده آن هیچگاه تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

وی خاطرنشان ساخت: ملت بحرین با صبر و جانفشانی به الگویی عالی مبدل شده و نشان داد شایسته نظامی دموکراسی است که بتواند خواسته های آن را محقق کند. 

البحرانی تأکید کرد که بحرینی ها نظامی را خواستار هستند که عدالت و مساوات را حاکم کرده، استقلال کامل را به ملت هدیه دهد، بر خاک کشور حاکمیت داشته باشد و آزادی و زندگی کریمانه را برای مردم به همراه بیاورد./980/ب902/د

ارسال نظرات