۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۵۵۵۱۹۹
امام جمعه پارس‌آباد:

دشمنان کشور نمی‌توانند خللى در عزم و اراده ایرانیان ایجاد کنند

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: حضور باصلابت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نشان از ناتوانی دشمنان در وارد آوردن آسیب به عزم و اراده ملت بزرگ ایران داشت.
حجت‌الاسلام سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس‌آباد اردبیل

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سعید رشادی با اشاره به حضور پرشور اهالی ولایت‌مدار شهرستان پارس‌آباد در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: یکبار دیگر مردم شهرستان پارس‌آباد همزمان با سایر شهرهای کشور نشان دادند که متحد، منسجم و حامی نظام اسلامی هستند.

وی افزود: اقشار مختلف مردم در شهرستان پارس‌آباد با حضور آگاهانه و همراه با بصیرت خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه ثابت کردند که تهدید دشمنان و تحریم آن‌ها نسبت به ایرانیان به هیچ وجه کارساز نیست و عزم و اراده مردم را نمی‌توانند از بین ببرند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: شرکت گسترده و با شکوه مردم شهرستان پارس‌آباد این پیام را به همه مسئولین داد که در تمامی شرایط قدر این ملت را بدانند و در خدمت مردم باشند.

حجت‌الاسلام رشادی با اشاره به اینکه مشکلاتی که امروزه دامن گیر مردم خصوصا جوانان می‌باشد نیازمند ورود جدی برای رفع مشکلات آن است، افزود: امیدواریم با تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی های لازم علی‌رغم تهدیدهای مستمر و تحریم‌های دشمنان، گرانی و بیکاری با همت دلسوزان نظام و مردم، برطرف شود./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات