۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۵۵۳۱۶
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و مجاهدت ایثارگران است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا و مجاهدت‌های ایثارگرانی است که برای دفاع از این انقلاب با همه توان وارد عرصه جنگ سخت شده و توانستند این انقلاب را از هرکونه گزندی مصون دارند.
آیت‌ الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری که دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به عنوان یکی از برنامه‌های هفتگی خود طی چهار سال گذشته تعریف کرده است، به دیدار جنباز دوران انقلاب محمد جواد حمیدی رفت.

وی در این دیدار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا و مجاهدت‌های ایثارگرانی است که برای دفاع از این انقلاب با همه توان وارد عرصه دفاع سخت شده و توانستند این انقلاب را از هرگونه گزندی مصون دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: جانبازان سند زنده‌ای از رشادت‌های جوانان انقلابی هستند که با عزت‌آفرینی سبب شدند که به عنوان یک الگو برای نسل کنونی و نسل‌های آینده در اذهان باقی بمانند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری با اعلام ضرورت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، یادآور شد: اجر و پاداشی که خداوند برای جانبازان مقدر کرده به دلیل استقامت بر درد و آلام ناشی از جهاد در راه خداوند بیشر از سایرین است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات