۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۵۵۳۸۱
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امید دشمنان را ناامید کرد، گفت: این حضور پرشور، امید واهی دشمنان به اغتشاشات اخیر را به یاس بدل کرد.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی(ره)، ضمن بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن توانست یک‌بار دیگر امید دشمنان را که در اغتشاشات قوت گرفته بود، به یاس بدل کند، تأکید کرد: مردم ما همواره در بزنگاه‌های حساس تاریخ ایران اسلامی حضوری پرشور و فعالانه داشته‌اند.

وی ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، افزود: اغتشاشات دشمنان را امیدوار کرده بود اما بار دیگر حضوری میلیونی توسط مردم باعث شد که دشمنان در توطئه‌هایشان ناکام بمانند.

فکر دست اندازی به نظام خیالی باطل است

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه خیال دست‌اندازی به نظام ایران اسلامی از سوی دشمنان، خیالی خام و باطل است، گفت: دشمنان به برکت همین حضور پرشور مردمی است که نمی‌توانند ملت ما را از ولایت‌فقیه و ارزش‌های انقلابی جدا سازند لذا ملت ما مردمی هوشیار و پاسدار ارزش‌های انقلابی و خون شهدا هستند.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر ضرورت تبیین انقلابی گری در بین نسل جوان، تأکید کرد: فعالان فرهنگی، مبلغان، روحانیان، نهادهای دولتی و اجرایی و فرهنگی و ... باید بکوشند تا از ظرفیت جوانان ما برای ترویج انقلابی گری استفاده کنند.

وی همچنین خواستار توجه مسئولان به مشکلات مردم شد و تأکید کرد: مسئولان در نظام اسلامی باید در بین مردم حضور یابند چراکه گاهی شنیدن حرف های مردم آن‌ها را امیدوار می‌کند، همچنین باید تلاش کرد تا در راستای رفع مشکلات مردم گام‌های اساسی برداشت چراکه مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند.

امنیت دستاورد بزرگ انقلاب

نماینده خبرگان رهبری در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، امنیت را به‌مثابه یک نعمت بزرگ برای کشور دانست و تأکید کرد: امنیت پایدار ایران اسلامی امروز به حمدالله و به برکت خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی، سرآمد تمام کشورهای منطقه و جهان است و این امر یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر ضرورت حفظ بصیرت انقلابی در بین مردم، گفت: دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین مردم ما و انقلاب هستند لذا باید حول محور ولایت‌فقیه بر اتحادمان روزبه‌روز بیفزاییم.

وی همچنین با انتقاد از مطرح کردن مقوله رفراندوم، گفت: ۱۵ عنصر ضدانقلابی این موضوع را مطرح کرده‌اند و بیان داشتند این رفراندوم باید زیر نظر سازمان ملل برگزار شوند لیکن پاسخ ما به آن‌ها این است که این آرزو را به گور خواهید برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان همچنین سالروز سقوط هواپیمای ایران به دست رژیم بعث عراق در سال ۶۴ را نیز مورداشاره داشت و تأکید کرد: در این واقعه بزرگانی به شهادت رسیدند که فقدانشان برای ملت ما بسیار سنگین بود اما راه این شهدا تا ابد پایدار است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: مهر

ارسال نظرات