۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۵۵۵۳۸۴
قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب:

دشمن تلاش دارد اسلام را دین خشونت و خونریزی معرفی کند

قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا اسلام را دین خشونت و خونریزی معرفی کند و هزینه‌های گزاف برای رسیدن به اهداف خود صرف کرده‌ است.
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید موسی موسوی صبح امروز در بیست و نهمین همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت به آموزه‌های قرآن دنیا با وضعیت تازه‌ای رو به رو شد و نوع نگاه به قرآن و اسلام دشمن را به لرزه در آورد.

وی افزود: خیزش فکری در مصر و ترکیه و کشورهای مسلمان و پیروزی انقلاب اسلامی دنیا را دگرگون کرد.

قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب ادامه داد: حربه‌ای که امروز استعمار کهنه به کار گرفته بر اساس آموزه‌های گذشته خود، برای اسلام ستیزی و سد راه توسعه اسلام تبلیغ و صحنه سازی است و می‌خواهند دین اسلام را دین جنگ و خونریزی جلوه دهند، تمام تلاش خود را می‌کنند و هزینه‌های گزاف برای رسیدن به اهداف خود صرف می‌کنند.

وی تاکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا اسلام را دین خشونت و خونریزی معرفی کند و هزینه‌های گزاف برای رسیدن به اهداف خود صرف کرده‌است.

قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب با اشاره بر اینکه گرایش گسترده جوانان غربی به اسلام، دشمنان را به وحشت انداخته است، گفت: دشمن برای جلوگیری از گسترش اسلام، توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگونی از جمله راه‌اندازی گروه داعش را طرح ریزی و اجرا کردند تا چهره اسلام را خشن معرفی کنند.

این مسؤول ادامه داد: حتی در حکومت‌هایی که راه اسلام را درست نرفتند اما جوهره اسلام را داشتند، نوع نبردشان با کفار متفاوت بوده است.

وی بیان کرد: داعش بدترین نوع جنگ و خونریزی را در دنیا راه انداخت که در هیچ کجا سابقه نداشت.

قائم مقام مجمع جهانی تقریب مذاهب بیان کرد: قرآن را به اشتباه تفسیر کردن و تحریف کردن قرآن به دنبال موضوع تکفیر است.

وی گفت: نجات بشریت از حلقه‌های فشار ستمگران و قلدران، جهاد ابتدایی است و نشان می‌دهد مسلمانان نه تنها به خود می‌اندیشند بلکه سعادت بشریت را سعادت خود می‌دانند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات