۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۵۵۶۷۴
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

پیام شهدا به مردم ایران حفظ اسلام و خدمت صادقانه مسؤولان به مردم است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: حفظ اسلام در کنار خدمت‌‌گزاری صادقانه مسؤولان به مردم در کنار حمایت مردم از ولایت فقیه به عنوان سرفصل مشترک پیام و وصیت شهدا به مردم ایران بوده است و امروز نیز موظفیم با همه توان، پیام شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، اظهار داشت: استان بوشهر امروز با قدوم مبارک شهدا، نورباران شده و مطمئنا مایه خیر و برکت برای این استان است.

 وی افزود: شهدا از مسئولین انتظار دارند که زمینه بسط و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) به همراه ارزش‌های اصیل انقلاب را در جامعه ایجاد و کشور را به یک خودکفایی علمی، اقتصادی و مرجعیت دینی برسانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: حفظ اسلام در کنار خدمت‌‌گذاری صادقانه مسئولین به مردم در کنار حمایت مردم از ولایت فقیه به عنوان سرفصل مشترک پیام و وصیت شهدا به مردم ایران بوده است و امروز نیز موظفیم با همه توان، پیام شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری بیان کرد: حضور شهدای گمنام در هر نقطه از ایران اسلامی سبب می‌شود که خداوند نیز رحمت خود را در آن مکان مورد بذل و بخشش قرار دهد ضمن این که ما نیز موظفیم که به برکت همین خون شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

وی ادامه داد: البته مردم نشان داده‌اند که پیرو خط شهدا هستند و در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی به دنبال سرافرازی انقلاب و نظام در صحنه حضور دارند که نمونه عینی آن را در 22 بهمن ماه امسال به خوبی مشاهده کردیم./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات