۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۵۵۸۴۲
فرمانده سپاه استان البرز:

اتحاد و یکپارچگی مردم عامل پیروزی ایران در دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اتحاد و یکپارچگی مردم در هشت سال دفاع مقدس عاملی بود تا موفقیت و پیروزی در میدان جنگ حاصل شود.
سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار یوسف مولایی پیش از ظهر امروز در سومین یادواره سرداران و ۱۳۶ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه استان که در حسینیه ثارالله کانون بسیج جوانان برگزار شد، گفت: دفاع مقدس کشور ما به شکلی مهندسی و برنامه‌ریزی شد که در هیچ‌یک از آیین‌نامه‌های مرسوم جنگ در دنیا وجود نداشت.

وی افزود: آمادگی نیروهایی که از کشور دفاع می‌کردند در دوران دفاع مقدس بسیار بالابود و این موضوع تحت فرماندهی و برنامه‌ریزی دقیق به انجام رسید.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: دفاع مقدس توسط نیروهای مردمی انجام می‌شد و اقدامی منحصربه‌فرد بود.

سردار مولایی یادآور شد: دفاع مقدس ایران که هشت سال به طول انجامید بدون وابستگی به ارگان و یا قدرتی همراه بود و تنها با مقاومت نیروهای مردمی و انقلابی به پیروزی رسید.

وی تأکید کرد: در ابتدای جنگ حتی از کمترین امکانات جنگی هم برخوردار نبودیم و برای مثال سیم‌خاردار که از ابتدایی‌ترین امکانات جنگی بود بی‌بهره بودیم.

فرمانده سپاه استان البرز اظهار کرد: بیشترین اقدامات توسط گروه‌ها و تشکل‌های مردمی به انجام رسید و تنها دلیلی که موفق شدیم پیروز میدان باشیم اتحاد و یکپارچگی مردم در این دوران بوده است.

سردار مولایی بابیان اینکه تمام تدارکات و تجهیزات از قبیل خوراک و پوشاک نیز توسط کمک‌های مردمی محقق می‌شد، ادامه داد: حتی خودروهای اوایل جنگ توسط گروه‌های مردمی تأمین می‌شد.

وی در پایان سخنان خود بر ارزش معنوی کمک‌های مردمی در دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات