۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۵۵۶۱۱۵
در قالب کاروان راهیان نور؛

۲۰ هزار اردبیلی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند

معاون سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امسال در قالب کاروان راهیان نور بیش از ۲۰ هزار اردبیلی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.
راهیان نور

به گزارش خبرگزاری رسا، شکر عبدی امروز در جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اردبیل تصریح کرد: از این تعداد هفت هزار و ۵۰۰ نفر به جنوب استان و ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر به شمال غرب کشور اعزام شده‌اند.

وی افزود: همچنین هزار و ۵۰۰ نفر نیز در قالب کاروان‌های دانشجویی به مناطق جنگی اعزام شده و در برنامه‌های مختلف فرهنگی شرکت کردند.

معاون سپاه حضرت عباس (ع) استان متذکر شد: اعزام مجدد کاروان‌های دانش‌آموزی و دانشجویی برنامه‌ریزی‌شده و با وجود هجمه‌های دشمن اعزام کاروان‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود.

به گفته عبدی امسال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۱۶ یادواره شهرستانی، شش یادواره استانی و ۱۵۶ یادواره پایگاهی نیز برگزار شه است.

وی با اشاره به برگزاری ۳۴ مورد برنامه «آبروی کوچه ها» در قالب دیدار با خانواده شهدا، ادامه داد: بی‌توجهی به فرهنگ ایثار و شهادت به منزله بی‌توجهی به موجودیت اعتقادی و دینی است و به همین دلیل اجرای برنامه‌های ترویجی قویاً دنبال می‌شود.

معاون سپاه حضرت عباس (ع) استان به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان اشاره کرد و بیان داشت: سپاه استان توانسته در قالب برنامه‌های متنوع در این راستا اقدامات مطلوبی به ثبت برساند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: مهر

ارسال نظرات