۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۵۵۶۱۳۵

آغاز به کار نخستین اجلاسیه منشور روحانیت در قم

اولین اجلاسیه منشور روحانیت با هدف رونمایی از موسوعه ۱۵ جلدی حوزه و روحانیت در سالن همایش های دارالشفاء آغاز شد.
منشور روحانیت حضرت امام اولین اجلاسیه منشور روحانیت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اولین اجلاسیه منشور روحانیت همزمان با سالروز صدور پیام حضرت امام(ره) در سوم اسفندماه سال 67 خطاب به حوزه های علمیه و روحانیت، دقایقی پیش در سالن اجتماعات دارالشفاء آغاز شد.

در این نشست که با هدف بررسی ابعاد منشور روحانیت امام راحل برگزار شده، دقایقی دیگر آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین و همچنین آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه و ریییس شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزوی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین رونمایی از منشور 1۵ جلدی حوزه و روحانیت به قلم حجت الاسلام علی خراسانی از دیگر بخش های این اجلاسیه خواهد بود.

این منشور در حقیقت جمع آوری سخنان و مطالبات 28 ساله رهبر معظم انقلاب از زمان رهبری ایشان در سال 68 تا پایان سال 1395 بوده و به نوعی موسوعه ای جامع از سخنان ایشان در باب حوزه، روحانیت و تعاملات می شود.

یادآور می شود، در این اجلاسیه جمعی از اساتید سطوح عالی و خارج، مسؤولان حوزه، نمایندگان بیوت مراجع و طلاب حوزه علمیه قم حضور دارند که از این بین می توان به آیت الله فقیهی استاد درس خارج حوزه و حجج اسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران و عبدالحسین خسروپناه رییس موسسه حکمت و فلسفه ایران اشاره کرد.

نشست خبری اجلاسیه مذکور نیز عصر روز گذشته با سخنرانی حجج اسلام اسماعیل محمدی کرمانشاهی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، علی خراسانی نویسنده موسوعه 14 جلدی حوزه و روحانیت و علی مهدی زاده دبیر ستاد رونمایی منشور حوزه و روحانیت برگزار شد./1330/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات