۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۵۶۴۳۷
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی وحدت واقعی بود نه وحدت تاکتیکی

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: از ویژگی‌های مهمی که باعث پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی شد، وحدت عملی بود نه وحدت تاکتیکی
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در دیدار جمعی از علمای شیعه و اهل تسنن لبنان، اظهار داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر وحدت بین مذاهب و اقلیت‌ها تأکید دارد و رویکرد مسئولان نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز ایجاد و استحکام وحدت کلمه است.
امام‌جمعه بجنورد افزود: تشکیل جبهه مقاومت اسلامی نتیجه وحدت و همدلی مسلمانان است.
وی خار نشان کرد: با وحدتی که بین مسلمین جهان به وجود آمده است می‌توان در مقابل استکبار جهانی ایستاد.
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی بابیان اینکه امروز امت اسلام، ابرقدرت زمان است، افزود: با اتحاد و همدلی به وجود آمده بین امت اسلامی، بسیاری از ابرقدرت‌ها را به زیر کشیده است و آن‌ها را به سمت سقوط و نابودی کشانده است.
وی تصریح کرد: در ایران اسلامی و استان خراسان شمالی، می‌توان وحدت و اتحاد بین شیعه و اهل تسنن را به‌طور کامل مشاهده کرد و این وحدت و همدلی مرهون انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت است.
رئیس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی افزود: در راه پیروزی انقلاب اسلامی همه مسلمانان ایرانی اعم از شیعه و سنی نقش داشتند و در این راه شهدای بسیار زیادی را تقدیم نموده‌اند.
وی اشاره کرد: تعامل و همکاری بسیار خوب بین مذاهب و اتحاد بین آن‌ها در استان خراسان شمالی مثال‌زدنی است.
امام‌جمعه بجنورد تأکید کرد: امت اسلام به دنیا نشان داده است که می‌توان به‌وسیله دین مبین اسلام تمدن جهانی اسلام را شکل داد.
وی بیان کرد: برای مقابله با دشمنان، ضمن ایجاد وحدت باید درزمینهٔ شناخت دشمن اصلی و استفاده از توان و قدرت مناسب برای رویارویی با حملات و تعارضات دشمن نیز تلاش نمود.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: کشور اسلامی ایران مأمنی برای همه مسلمین جهان است و مسلمانان جهان می‌توانند با حضور در کشور ایران به چشم خود وحدت را ببینند و عزت اسلام و مسلمین را مشاهده کنند.
وی افزود: وحدت رحمت خدا را در پی دارد و تفرقه انرژی مسلمانان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان را کاهش می‌دهد.
/۹۳۱۴/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات