۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۵۶۶۴۸
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

ارزش ها نباید فدای سلیقه ها و تفکرات شود

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه ارزش ها نباید فدای سلیقه ها و تفکرات شود، گفت: آن مسؤولی که بر منصبی تکیه می کند نباید منصب را پلی برای پرش بداند، برخی ها به جای اینکه میز ریاست برای آن ها میز خدمت باشد به دنبال سرنگونی دیگران هستند تا در دور بعدی در فلان منصب قرار بگیرند.
اکبرپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علی اکبرپور، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقيه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی شب گذشته در مراسم چهاردهمين سالگرد ارتحال آيت الله سيد مهدی عبادی، امام جمعه فقيد مشهد اظهار داشت: خاندان عبادی سالیان متمادی منشا خیر و برکت بودند و خاطرات این خاندان هیچ گاه از ذهن مومنان پاک نمی شود.

وی گفت: آیت الله سیدمهدی عبادی بیش از ۱۴ سال نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که مقام معظم رهبری می فرمایند با وجود آقای عبادی در سیستان و بلوچستان خیال بنده راحت است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصاالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: آیت الله عبادی حوزه علمیه ای به نام امام جعفرصادق(ع) تاسیس کرد و یاوران وی در تمام کشور در منصب های مختلف خدمت می کنند‌.

حجت‌الاسلام اکبرپور با بیان اینکه یک عالم از ۷۰ هزار عابد برتری دارد، عالم به دنبال نجات دیگران و عابد به فکر خود است، تصریح کرد: عالم یک شهیدپرور، عابدپرور و انسان پرور است، هر کسی نمی تواند عالم باشد.

وی ادامه داد: هر مدعی علمی نمی تواند خود را در کنار خون شهید قرار دهد؛ عالم باید وظیفه شناس و زمان شناس باشد و به علمش عمل کند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت الله سیدمهدی عبادی سرباز ولایت بود و سربازی می کرد، این خصوصیات به انسان ارزش می دهد، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ هر کسی که با ولایت زاویه گرفته، شکست خورده است و هر جا که پیرو و رهرو ولایت بودیم نیز درخشیدیم.

حجت الاسلام اکبرپور اظهار کرد: هر کجا که سربازی کردیم، سردار شدیم و هر کجا که برای ولایت سرباز بودیم برگ برنده دست ما بوده است، این سربازان نشان دادند که می توان بدون مذاکره و بدون لبخند زدن به دشمن هم دستاورد داشت.

وی با بیان اینکه هرگاه جای ارزش و ضدارزش عوض شود باید احساس خطر کرد، افزود: آن کسی که می گوید فلان شهر قبرستان است و همه جا عکس شهید وجود دارد نشان می دهد نمی فهمد، او نمی داند که امروز میز و کرسی ریاست به برکت خون شهیدان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ارزش ها نباید فدای سلیقه ها و تفکرات شود، گفت: آن مسؤولی که بر منصبی تکیه می کند نباید  منصب را پلی برای پرش بداند، برخی ها به جای اینکه میز ریاست برای آن ها میز خدمت باشد به دنبال سرنگونی دیگران هستند تا در دور بعدی در فلان منصب قرار بگیرند.

حجت الاسلام اکبرپور عنوان کرد: باید ارزش ها، ارزشمند بماند، متأسفانه گاهی مواقع به ارزش های شهادت دهن کجی می شود و این دهن کجی خانواده شهدا را رنج می دهد.

وی بیان کرد: مسأله ظهور یکی از مسلمات تمام ادیان است، مگر در ظهور کلمه «اگر» داریم که فردی می گوید اگر امام مهدی(عج) ظهور کردند ایشان هم قابل نقد است، این حرفا به چه قیمتی است؟ به قیمت اینکه در منصب خود بمانید یا حزب و گروه آسیب نبیند؟، این حرفا را می زنید که فرافکنی صورت بگیرد و مردم مشغول خود شوند و از شما غافل باشند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ریاست با ولایت متفاوت است، ریاست را مردم و ولایت را خدا تعیین می کنند، ادامه داد: مردم جواب رفراندوم ها و آن کسانی که مدعی می شوند رفراندوم برگزار شود را در ۲۲ بهمن دادند.

حجت الاسلام اکبرپور افزود: امروز ولایت شعاران زیاد هستند، آن ها برای اینکه به مقاصد خود برسند شعار ولایت می دهند و حرف هایی را به زبان جاری می کنند./۸۸۰/پ203/ب1

ارسال نظرات