۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۵۶۶۹۳
فرزند آیت الله نجفی:

امنیت امروز عراق مرهون خون شهداست

فرزند یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بیان داشت که خون شهدا از عوامل اصلی امنیت، عزت و ثبات عراق است.
حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی حجت الاسلام شیخ علی نجفی فرزند و مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی نجفی مدیر دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف طی دیدار با جمعی از علمای اهل تسنن مدرسه تبلیغ و ارشاد شافعی عراق گفت: حضور عشائر و مردم مناطق مرکز و جنوب عراق برای دفاع از این کشور در برابر جریان تروریستی داعش عمل به وظیفه دینی و ملی و پاسخ مثبت به فتوای جهاد کفایی مرجعیت بود.

وی بر ضرورت حفظ وحدت ملی در عراق تاکید کرد و افزود: منافع مشترک ملی ما را به حفظ وحدت و احترام به یکدیگر ترغیب می کند.

فرزند حضرت آیت الله نجفی خواستار مقابله با افکار جریان‎های تروریستی شد و تصریح کرد: دشمنان در دوران پساداعش درپی انحراف فکر دینی و اخلاقی مردم عراق هستند.

وی همچنین در همایش بزرگداشت شهدای بسیج مردمی استان دیوانیه عراق بیان کرد: مسؤولان امنیتی باید به مبارزه با جریان‎های تروریستی و عناصر مخفی وابسته به آن‎های که در میان مردم پنهان شده‎اند، ادامه دهند.

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: همه ما باید بکوشییم که در خدمت خانواده‎های شهدای نیروهای امنیتی به ویژه بسیج مردمی و مجروحان باشیم. عراق با خون چنین انسان‎های از چنگال تروریست‎ها نجات پیدا کرد و به عزت رسید.

وی شهدا را عامل ثبات و امنیت عراق دانست و تاکید کرد که هر کاری که در راه خدمت به خانواده‎های شهدا و جانبازان انجام دهیم اندک است و جبران خونی که در راه دفاع از مقدسات و عراق داده‎اند را نمی‎کند./994/ب902/ف

ارسال نظرات