۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۵۶۸۸۸
تجمع علمای مسلمان مطرح کرد؛

مخالفان آمریکا در لیست تروریستی قرار می‌گیرند

تجمع علمای مسلمان لبنان هدف آمریکا از اتهام زنی به حزب الله را کاهش آرای این حزب در انتخابات پارلمان لبنان عنوان کرد.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی تأکید کرد که آمریکا همچنان به اقدامات تروریستی علیه ملت ها و دولت های مخالف سیاست های حامیانه رژیم صهیونیستی ادامه می دهد و درصدد سرقت خیر و نعمت های ملت هاست.

در این پیام با اشاره به دشمنی آمریکا با مقاومت به دلیل تلاش برای آزادی سرزمین های اشغالی آمده است: آمریکا بر این اساس همه جنش های مقاومت که در برابر تروریسم آمریکایی و اشغالگری صهیونیستی می ایستد را در لیست تروریستی قرار می دهد و بر این اساس شاهد گنجاندن نام حزب الله و حماس و جهاد در این لیست هستیم.

تجمع علمای مسلمان از اشغال عراق و سوریه و بمباران شهروندان در یمن و افغانستان و عراق و سوریه به عنوان نمونه هایی از دشمنی علیه ملت های مقاومت یاد کرد و افزود: آمریکا همانگونه که امام خمینی (ره) فرمود شیطان بزرگ است و رژیم صهیونیستی به عنوان پرورش یافته آمریکا نیز غده سرطانی به شمار می آید که در حال ضربه زدن به پیکر امت اسلامی است.

این تجمع تصریح کرد: پروژه آمریکایی گنجاندن نام حزب الله در لیست سازمان های بیگانه خرید و فروش مواد مخدر که در کنگره این کشور در حال بررسی است نیز در چارچوب مخدوش کردن چهره  درخشان حزب الله و مقاومت و همزمان با انتخابات پارلمان لبنان صورت می گیرد تا بر آرا تاثیر بگذارد.

علمای شیعه و سنی لبنان ادامه دادند: به آمریکا می گوییم که حزب الله درخشانتر و پاکترین پدیده تاریخ معاصر است و این تلاش ها مطمئنا نتیجه معکوس خواهد داشت و لبنانی های شریف به مقاومت به عنوان حامی ملت و مصالحشان رأی خواهند داد.

آنان شهروندان لبنانی را به عدم تاثیرپذیری از رسانه های شبهه افکن فراخوانده و اظهار داشتند: این رسانه ها می خواهند نتایج انتخابات را تغییر داده و مردم را از حق قانونی و دموکراسی خود دور کنند اما مشارکت گسترده در انتخابات و گزینش افراد مناسب وابسته به جریان مخلص به دفاع از حقوق ملت و مبارز با رژیم صهیونیستی بهترین پاسخ به این مسائل است.

در بخش پایانی این پیام تأکید شده است: به نظر می رسد تروریست های تکفیری با تیراندازی به سمت مناطق امن در دمشق و موشک باران کفریا و فوعه و سایر مناطق سوریه درصدد عدم موفقیت آتش بس هستند. آنان حتی اجازه خروج شهروندان به سوی مناطق امن را نمی دهند. این مساله نشان می دهد که تنها راه پایان بحران سوریه ادامه عملیات نظامی از سوی ارتش سوریه جهت آزادی کامل خاک این کشور است./980/ب902/د

ارسال نظرات