۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۵۷۰۰۶
عالم اهل سنت لبنانی:

آزادی فلسطین و اقامه نماز وحدت در مسجدالاقصی آرزوی قلبی همه مسلمانان است

شیخ جمال‌الدین شبیب با اشاره به اهمیت موضوع فلسطین برای دنیای اسلام، گفت: آرزوی قلبی ما آزادی فلسطین و خواندن نماز وحدت در مسجدالاقصی است.
شیخ شبیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، شیخ جمال‌الدین شبیب، عالم سنی اهل لبنان، امروز در ادامه برنامه سفر علمای شیعه و سنی لبنان به خراسان شمالی در مسجد رسول‌الله بجنورد، اظهار کرد: باید قدر نعمت انقلاب اسلامی، نظام دینی و ولایت فقیه را بدانیم.

وی تصریح کرد: واقعیت آن است که هیچ‌کس قدر این انقلاب را نمی‌داند مگر کسی که در این عصر زندگی می‌کند و دستاوردهای انقلاب را می‌بیند.

شیخ شبیب افزود: شما در این کشور به رهبری امام خمینی (ره) انقلاب کردید، شهدای زیادی تقدیم کردید و درنهایت انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و اکنون باید از آن حراست کنید.

وی اضافه کرد: وقتی امام خمینی (ره) پیام استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر داد آیا منظورش فقط آزادی ایران بود؟ امام خمینی (ره) این پیام را برای همه کشورهای اسلامی سر داد.

شیخ شبیب خاطرنشان کرد: به همین دلیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل کمر به نابودی اسلام بسته‌اند و با تمام تلاش درصدد نابودی انقلاب اسلامی هستند؛ اما به فضل خدا پیروزی با اسلام و مقاومت اسلامی است.

این عالم اهل سنت لبنانی افزود: آرزوی همه ما پیروزی جبهه مقاومت و آزادی فلسطین عزیز است، به امید روزی که همه ما نماز وحدت در مسجدالاقصی بخوانیم؛ چراکه آزادی فلسطین و اقامه نماز وحدت در مسجدالاقصی آرزوی قلبی همه مسلمانان است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات