۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۵۵۷۱۶۱
مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه علمیه استان ایلام:

هدف دشمنان ایجاد شکاف بین حوزه علمیه و انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام تمرخانی گفت: نمونه بارز یک طلبه انقلابی حضرت امام خمینی(ره) است که با بصیرت افزایی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و امروز شاهد اقتدار این نظام اسلامی در جهان هستیم.
تمرخانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام حسین تمرخانی، مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام، اظهار داشت: طلاب اگر روحیه انقلابی داشته باشند آن حوزه تبدیل به حوزه انقلابی خواهد شد.

وی افزود: طلاب علوم دینی باید حق را از باطل تشخیص داده و افزون بر بصیر بودن در بصیرت افزایی جامعه نیز تلاش مضاعفی داشته باشند.

حجت الاسلام تمرخانی خاطرنشان کرد: نمونه بارز یک طلبه انقلابی حضرت امام خمینی(ره) است که با بصیرت افزایی توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند و امروز شاهد اقتدار این نظام اسلامی در جهان هستیم.

مسؤول امور صیانتی طلاب حوزه علمیه استان ایلام ابراز داشت: راز و رمز پیروزی انقلاب داشتن تفکر و روحیه انقلابی بود و مشاهده شده که هرجا با تفکر انقلابی بوده سربلندی نیز حاصل شده است.

وی ادامه داد: حوزه با انقلاب اسلامی در راستای هم هستند و هدف معاندان امروز ما ایجاد شکاف بین حوزه و انقلاب اسلامی است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه سکولاریته کردن منابر و مدارس علمیه از اهداف دشمنان است، گفت: یک طلبه انقلابی نباید نسبت به مسائل روز بی تفاوت باشد و سیاست را از دین جدا بداند و نسبت به حفظ انقلاب اسلامی بی تفاوت باشد.

حجت الاسلام تمرخانی اضافه کرد: ویژگی های یک طلبه انقلابی حرکت در مسیر کسب علم و معرفت، اخلاق نیکو، تهذیب نفس و همچنین بصیرت افزایی در جامعه است.

وی در پایان گفت: طلبه انقلابی باید روحیه مطالبه گری داشته باشد و در مقابل باطل سکوت نکند زیرا که این سکوت خسران عظیمی در پی خواهد داشت./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات