۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۵۷۴۴۶
محجوب در گفت‌وگو با رسا:

دولت و مجلس در اجرای شعار سال کم کاری کردند

نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه نه مجلس و نه دولت پوشش‌های کافی برای تحقق شعار امسال نداشته است، گفت: باید اقرار کنیم که همگی در امر تولید و اشتغال و فراتر از آن در بحث اقتصاد مقاومتی کم‌کاری کرده‌ایم.
علیرضا محجوب

علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص «تحقق شعار سال 96 توسط دولت» با اشاره به اینکه مهر شعار سال در همه جا ثبت شده است و در این موضوع تردیدی وجود ندارد، گفت: اما در زمینه عمل به اندازه شعار هم کاری انجام نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به دیدار سال گذشته با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در ملاقاتی که با ایشان داشتیم، فرمودند خوشبختانه به شعار سال توجه ویژه‌ای شده است اما تنها در زمینه درج عنوان در رسانه ملی.

محجوب موضوع تولید را موضوعی گسترده‌ای دانست و خاطر نشان کرد: در ایران تنها از طریق سرمایه‌داری و راه‌حل‌های سرمایه‌داری تولید به سامان نمی‌شود.

وی با بیان اینکه به محض افزایش قیمت دلار همه برای خرید دلار اقدام می‌کنند، گفت: سوداگری مهمترین مشکل اجتماعی ما است، تا روحیه سوداگری جای خود را به روحیه تولید ندهد، نمی‌توانیم از کسی انتظار شگرف داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان اینکه نه مجلس و نه دولت پوشش‌های کافی برای تحقق شعار امسال نداشته است، اظهار داشت: باید اقرار کنیم که همگی در امر تولید و اشتغال و فراتر از آن در بحث اقتصاد مقاومتی کم‌کاری کرده‌ایم.

وی دلیل محقق نشدن شعار سال را وجود روزمرگی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این حرف که دولت روی سیاست خارجی تمرکز کرده است درست نیست، همه ما درگیر روزمرگی‌ها هستیم و هر روز با مسائل مختلفی مواجه می‌شویم که نمی‌گذارد به سمت اهداف اصلی گام‌های بلند برداریم./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات