۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۵۷۴۷۹
کریمی‌قدوسی:

دولت برای حل مشکلات کشور در سیاست های خود تجدید نظر کند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی معتقد است که شیب اشتغال در کشور به سمت سقوط است و همین امر ایجاب می‌کند که دولت در این حوزه‌ بازنگری مجدد انجام دهد.
کریمی قدوسی

محمدجواد کریمی‌قدوسی، نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص «تحقق شعار سال 96 توسط دولت» با اشاره به اینکه اشتغال نیاز به شعار ندارد، گفت: سالیان متمادی است که مقام معظم رهبری شعار سال را شعار اقتصادی عنوان می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال ۹۶ به عنوان سال تولید و اشتغال نامگذاری شده بود افزود: دولت باید درباره میزان تحقق شعار امسال گزارش دهد آن هم گزارشی که برای مردم ملموس باشد؛ دولت امکان ندارد در زمینه اشتغال به ارائه آمار بپردازد، زیرا تمام گزارش‌ها در این حوزه منفی است.

وی شیب اشتغال را به سمت سقوط دانست و خاطرنشان کرد: شیب صعودی واردات نیز نشان از ضربه خوردن به تولید دارد، به همین دلیل دولت باید در این حوزه‌ها در فکر و اندیشه خود تجدید نظر کند.

کریمی‌قدوسی با اشاره به اینکه دولت همچنان نگاهش به برجام و غرب است، خاطرنشان کرد: اگر به دلیل مشکلات اقتصادی، عمده قوای نظام که مردم محروم و مستضعفین هستند حمایت خود را از نظام سلب کنند نظام ضربه خواهد خورد؛ دولت نباید خواسته‌های غرب را در کشور پیاده کند./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات