۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۵۷۷۹۶
حجت الاسلام شمسی فر:

پذیرش ۲۵ طلبه جدیدالورود در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید از بین داوطلبان ورود به حوزه ۲۵ طلبه در مدرسه علمیه برادران صادقیه پذیرش می شود.
پذیرش

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در راستای پذیرش حوزه به مناسبت سال تحصیلی جدید 25 طلبه نو ورود در این مدرسه پذیرش خواهد شد.

وی با بیان اینکه پذیرش مدرسه علمیه صادقیه بر اساس ظرفیت مدرسه صورت می گیرد، افزود: با توجه به شرایط، استعداد و امتیاز داوطلبان این آمار ممکن است تغییر کند.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه با بیان اینکه مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در سطح یک و دو مشغول فعالیت است، عنوان داشت: بیشتر طلاب این مدرسه پس از پایان سطح یک، در سطح دو به ادامه تحصیل خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 130 طلبه برادر که بیشتر بومی شهر خرم آباد هستند، در مدرسه علمیه صادقیه این شهرستان در حال تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد ابراز امیدواری کرد که در سال تحصیلی جدید نیز با پذیرش طلابی علاقه مند، مستعد، توانمند و با انگیزه بتوانیم شاهد رشد اخلاقی و علمی در مدارس علمیه برادران باشیم.

اخلاق و تهذیب شرط اساسی پذیرش طلبه جدیدالورود است

وی با بیان اینکه مهم ترین عامل در پذیرش طلبه داشتن اخلاق؛ استعداد، تدین و روحیه انقلابی است، عنوان کرد: این موارد در مراحل گزینش داوطلبان بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام شمسی فر خاطرنشان کرد: از بین داوطلبان افرادی انتخاب می شود که در کنار داشتن شرایط علمی و استعداد، با اخلاق، متدین و دارای روحیه انقلابی باشند، افرادی که در آینده با مشکلی مواجه نشوند و یا طلابی که در نیمه راه ترک تحصیل نکنند./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات