۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۵۷۹۲۸
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد مطرح کرد؛

ضرورت حرکت مدبرانه، متعادل و منسجم مجمع نمایندگان طلاب

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بر ضرورت حرکت مدبرانه، متعادل و منسجم این مجمع به دور از کندروی و تندروی تأکید کرد.
مجمع نمایندگان/ حجت الاسلام حسینی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اکبر حسینی‌نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در جلسه عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات دارالشفا، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: باعث خوشحالی و مبارکی است که جلسه آخر مجمع نمایندگان طلاب هم‌زمان با ولادت این بانوی بزرگ شده است.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد درباره جایگاه آن حضرت سخن بگوید، کلام و زمان در وصف ایشان کم می‌آورد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به خدمات حوزه و انقلاب گفت: در نظام، حوزه و مجمع طلاب کارهای فراوانی انجام شده است، این انقلاب خدمات شایسته‌ و ارزنده‌ای برای مردم انجام داده است که باید گفته شود و امور منفی که باعث ناامیدی مردم ‌شود کمتر گفته شود.

وی در ادامه با تأکید بر خدمات مجمع نمایندگان بیان کرد: در کنار نقدهایی که به حوزه و مجمع طلاب وارد می‌شود باید خدمات ارزنده‌ای هم که این مجمع در طول 4 سال انجام داده است گفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد در ادامه افزود: مجمع در این 28 سالی که از تأسیس آن می‌گذرد خدمات ارزنده‌ای مانند تأسیس مرکز خدمات، بیمه، تعیین معاونت‌های حوزه و ده‌ها طرح دیگر انجام داده است و در این دوره آخر هم خدمات خوبی انجام شد.

وی به ضرورت تعادل در حرکت مجمع اشاره کرده و تأکید کرد: نخستین ضرورت در حرکت مجمع طلاب عدم کندروی و تندروی است، به‌طوری که حرکت آن باید مدبرانه، به‌موقع و متعادل باشد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه دغدغه‌مندی نمایندگان را از صفات لازم آنها دانست و تصریح کرد: تلاش نمایندگان و پیگیری مشکلات طلاب از امور مهمی است که نمایندگان هر شهری باید رعایت کنند و تواضع در برابر طلاب باید رعایت شود، نمایندگان باید دغدغه‌مند و به‌دنبال حل مشکلات طلاب باشند به‌طوری که در خوشی‌ها و غم‌های طلاب در کنار آنها باشد.

وی با اشاره به ضرورت خدمت نمایندگان گفت: نمایندگان مجمع طلاب باید با خدماتی که نسبت به طلاب انجام می‌دهد شناخته شود و تلاش آنها است که باعث می‌شود مورد عنایت قرار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد در پایان مجمع طلاب را جایگاه افراد پرتلاش دانست و تأکید کرد: هر نماینده‌ای که اهل تلاش و کار بیشتر باشد دارای جایگاه رفیع‌تر و ارزشمندتر است و کسی که اهل تلاش برای طلاب نباشد نمی‌تواند این جایگاه را برعهده بگیرد، هرچند فرد باسوادی باشد؛ چراکه این مجمع متعلق به شخص خاصی نیست و برای خدمت به طلاب ایجاد شده است./۸۷۶/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات