۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۵۵۷۹۳۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جبهه استکبار و عدالت خواه در منطقه و جهان از هم جدا شده اند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهان باید بیدار شود و حرکت های خوبی انجام شده که انقلاب اسلامی سرمنشأ این حرکت ها است و امروز جبهه استکبار و عدالت خواه در منطقه و جهان از هم جدا شدند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار روحانیان و ائمه جماعات بیرجند اظهار داشت: خداوند متعال هر چه که لازم بوده به انسان ها عنایت کرده و اگر مشکلی وجود دارد از ناحیه نفس ما است.

وی با بیان اینکه آنچه که می تواند موجب رشد و پرورش شود، متن کتاب است، گفت: آنچه که قانون رشد و کمال است در متن کتاب تدوین شده و کتاب یکی از ارکان اصلی می باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: کتاب یک رکن است اما هرگز کافی نیست، کتاب معلم می خواهد آن هم معلمی که به تمام رموز کتاب و حرفه های آموزشی تسلط داشته باشد، نخستین توسعه پیامبران و انبیای الهی تعلیم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تعلیمات، علم، آموزش و کتاب حضرت موسی(ع) یک الگو است و زنی مانند حضرت آسیه(س) نیز می تواند برای زن های امت الگو و اسوه باشد، حضرت آسیه(س) همه چیز را در قصر فرعون داشت اما ایشان تحت تاثیر تعلقات قرار نمی گیرد و تنها رضای خدا را می خواهد.

وی با بیان اینکه هوس های روزانه تمام انسان ها را به بازی گرفته است، ادامه داد: هر کسی که به هر میزانی تحت تاثیر تعلقات قرار بگیرد به همان میزان نیز از رشد و کمال فاصله می گیرد، شرط اولیه استفاده کردن از تعلیمات الهی، تزکیه و پاکی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کسی به علم و حقیقت قران دست پیدا نمی کند مگر اینکه پاک باشد، خاطرنشان کرد: بهترین تفسیر در اسلام تفسیر قرآن به قرآن و تفسیر قرآن به حدیث است، بعد از رحلت پیامبراکرم(ص) یک موضوعاتی به عنوان جرم مطرح شد و اگر کسی از پیامبر(ص) حدیث بنویسد و یا حفظ کند مجرم است و معاویه افرادی را انتخاب کرد که جهال حدیث باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: جهان باید بیدار شود و حرکت های خوبی انجام شده که انقلاب اسلامی سرمنشأ این حرکت ها است و امروز جبهه استکبار و عدالت خواه در منطقه و جهان از هم جدا شدند.

وی افزود: اربعین حسینی سمبل عدالت خواهی است و تمام مذاهب در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند و جبهه عدالت خواهی در جهان شکل گرفته است./۸۸۰/پ203/ب1

ارسال نظرات