۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۵۸۰۵۷
عصر امروز؛

همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز طلاب خوزستانی برگزار شد

همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیان خوزستانی برگزار شد.
همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیان استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیان، عصر امروز در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد.

این همایش با قرائت قرآن کریم و مداحی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) آغاز شد و در ادامه کلیپی از مدافعان حرم و در راستای قدردانی از خانواده شهدای مدافع حرم پخش شد.  گروه سرود و تئاتر لبخند حضرت نیز سروده ای را در پاسداشت مقام مدافعان حرم سرود و تئاترشان با محتوای استکبارستیزی و سابقه آن در اسلام، فلسفه بیان شعار مرگ بر آمریکا، توطئه چینی های آمریکا در جنگ تحمیلی، رشادت های شهیدان وطن، نقشه های پلید آل سعود و مسأله فلسطین را اجرا کردند.

همچنین مسابقه ای برای فرزندان طلاب و روحانیان برگزار شد ضمن اینکه برنامه شاد و مفرحی برای فرزندان طلاب بنام عموم روحانی از سوی حجت الاسلام عالمیان با خواندن اشعاری درباره فاطمه زهرا(س) اجرا شد که همراهی کودکان را به همراه داشت و در پایان پس از معرفی برگزیدگان مسابقه، هدایایی به آنها تقدیم شد.

حجت الاسلام علی نامنی، رسیس اداره تربیت و تعالی فرزندان مرکز خدمات حوزه علمیه سخنران ویژه همایش بود؛ اهدای جوایز روز زن و عکس یادگاری ممتازان و تجلیل از ۳۴۵ فرزند و همسر طلبه ممتاز اهوازی دیگر بخش های ویژه همایش بود.

در پایان همایش کارگاه مشاوره خانواده ویژه با محتوای سواد رسانه ای برای خانواده های طلاب و روحانیان برگزار شد.

لازم به ذکر است، مراسم تجلیل از ممتازان فرزندان و همسران طلاب و روحانیان خوزستانی امروز در اهواز، آبادان و دزفول برگزار شد./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات