۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۵۸۱۷۱
عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

رژیم صهیونیستی به آمریکا متوسل شده است

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان اظهار داشت که رژیم صهیونیستی پس از شکست‎های متوالی به آمریکا متوسل شده است.
شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی در خطبه های نماز جمعه منطقه لبایا در بقاع غربی اظهار داشت که رژیم صهیونیستی به دلیل شکست های متحمل شده به آمریکا متوسل شده و مانور مشترکی را در مرز لبنان انجام می دهد تا لبنان را تهدید کرده و روحیه سربازان خود را افزایش دهد.

وی افزود: این رژیم می خواهد لبنان را به پذیرش شروط خود جهت ترسیم مرزهای آبی وادار کند اما از ماهیت لبنان یکپارچه و متمسک به ارتش، ملت و مقاومت که از همه مانورها و تهدیدها بزرگتر است، غافل است.

امام جمعه لبایا تصریح کرد: لبنان کشوری با مساحت کوچک و جانفشانی های بزرگ ملی و ارتش و مقاومت که الگویی از فداکاری در راه آزادی وطن و محافظت از حقوق و دفاع از امنیت و ثبات ملت را به جهانیان نشان داد.

این روحانی لبنانی بیان داشت: لبنان بر اشغالگران صهیونیستی پیروز شد و توانست تروریست های تکفیری را از خاک خود اخراج کند. این مسائل سبب شگفتی جهانیان و تقدیر آنان از ملت لبنان شد. 

وی با تأکید بر ایستادگی لبنان در برابر دستورهای بیگانگان و عدم پذیرش شروط رژیم صهیونیستی ادامه داد: لبنان یکپارچه از یک ذره حقوق خود در استخراج نفت و ثروت های طبیعی کوتاه نیامده و در برابر توطئه های صهیونیستی می ایستد و تحت تاثیر تهدیدها و توطئه های دشمن قرار نمی گیرد.

حجت الاسلام خطیب از لبنانی ها خواست خطی را انتخاب کنند که ثبات و امنیت لبنان را حفظ و از حقوق شهروندان دفاع کند و به محرومیت ها پایان دهد.

عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر لزوم محافظت از آزادی رأی دهندگان و عدم اجازه دخالت بیگانگان در این انتخابات تأکید کرد و افزود: لبنانی ها باید کسانی را برگزینند که به الگوی ملی پایبند مانده، سرزمین را از لوث اشغالگران صهیونیستی و تکفیری دور نگهداشته و ثبات و امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند./980/ب901/د

ارسال نظرات