۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۵۸۲۹۴
مدیر حوزه علمیه ملایر مطرح کرد؛

ضرورت از میان برداشتن مشکلات و موانع تبلیغی

حجت الاسلام نجفی با اشاره به ضرورت حمایت مسؤولان از مبلغان، گفت: مسؤولان باید در زمینه حضور مبلغان در مراکز فرهنگی و همچنین از میان برداشتن مشکلات و موانع تبلیغی اهتمام ویژه داشته باشند.
نجفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مجتبی نجفی مدیر حوزه علمیه ملایر ظهر امروز در نشست هم اندشی طلاب و فضلای استان همدان که در استانداری همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت آسیب های اجتماعی در جامعه، گفت: حوزه های علمیه همواره توانسته اند نقش خود را در کاهش آسیب ها نشان دهند.

وی در ادامه ابراز داشت: وحدت میان مسؤولان و حوزه های علمیه مساله ای است که می تواند مسائل فرهنگی در جامعه را افزایش داده و آسیب های اجتماعی را به حد اقل برساند.

مدیر حوزه علمیه امام حسن(ع) ملایر خاطرنشان کرد: حضور مبلغان حوزه های علمیه در آموزش و پرورش و در مدارس می تواند زمینه ساز ارتباط میان مبلغان و دانش‌آموزان و کاهش مشکلات اجتماعی باشد.

وی با اشاره به ضرورت حمایت مسؤولان از مبلغان یادآور شد: مسؤولان باید زمینه های حضور مبلغان در مراکز فرهنگی و همچنین از میان برداشتن مشکلات و موانع تبلیغی اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام نجفی در ادامه ابراز داشت: مولفه های مقابله با فساد در جامعه را می توان در ترویج سبک زندگی اسلامی، جوان گرایی در جامعه و حمایت از روحانیت و حوزه های علمیه منحصر دانست.

وی در پایان گفت: مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند کار و تلاش مضاعف است و مسؤولان باید بدانند که نقش حوزه و مبلغان در این زمینه بسیار مهم و اثرگذار است./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات