۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۵۸۸۰۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

اجرای کیفی تبلیغات دینی نقش مهمی در ارتقای بعد معنوی مردم دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اهتمام ویژه و اجرای کمی و کیفی برنامه‌های تبلیغات اسلامی نقش مهمی در ارتقای بعد معنوی و فرهنگی مردم دارد.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست مسؤولان دفاتر شهرستانی در استان، از تلاش و کوشش فعالان دفاتر شهرستانی تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‌های شاخص در مناسبت‌های ملی و مذهبی قدردانی کرد و افزود: اجرای کیفی و مناسب این برنامه‌ها نقش مهمی در ارتقای بعد معنوی و فرهنگی مردم دارد.

وی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) که می‌فرمایند: خودتان را محاسبه کنید قبل از اینکه مورد محاسبه قرار بگیرید، گفت: با توجه به اتمام سال و کم شدن یک سال از عمر ما لازم است بنا به فرموده پیامبر (ص) در حوزه تکلیفی و اجرایی محاسبه داشته باشیم؛ چراکه این سیره و روش ائمه معصومین بوده که هر روز اعمال خود را مورد محاسبه قرار می‌دادند و در محاسبه نفس خود نیز، شدیدتر بر خود می‌کردند.

وی افزود: ما نیز هر کدام در جامعه نقشی داریم که آن را باید به درستی اجرا کنیم چنانچه کمی و کاستی در آن بود زمینه جبران و استغفار را فراهم کنیم و چنانچه اعمال نیک بیشتر بود به درگاه خداوند متعال شکرگزاری کنیم.

حجت‌الاسلام خادمی در ادامه گفت: با توجه به نزدیک شدن مراسم معنوی اعتکاف، باید همچون گذشته همه مسؤولان و همکاران جدیت لازم را داشته باشند و برنامه فرهنگی اعتکاف مساجد را تنظیم و اجرایی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: از اساتید بزرگوار کشوری دعوت به عمل آمده که با هماهنگی در مراسم اعتکاف شهرستان‌ها از آنها استفاده خواهد شد.

وی خطاب به مسؤولان نمایندگی‌های نهاد تبلیغات اسلامی در خراسان شمالی، گفت: نسبت به درج و انعکاس اخبار در سایت تبیان و ido و رسانه‌های محلی اهتمام لازم را داشته باشید و گزارش‌ها در قالب‌های مخصوص خود و به موقع به استان ارسال شود.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: مراسم معارفه روحانیان جدید با حضور مسؤولان مربوطه انجام شود و همچنین خانه‌های عالم باید طبق ضوابط تحویل روحانیان مبلغ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان گفت: باید مسؤولان نمایندگی‌های نهاد تبلیغات اسلامی در شورای اداری توسعه شهرستان‌ها حضور یافته و درخواست‌ها و نیازهای اداره را مطرح کنند تا زمینه برای رفع کاستی‌ها بیش از پیش فراهم شود./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات