۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۵۵۸۹۵۰
امام جمعه ساوه:

نبود عزم راسخ در مسؤولان مهمترین دلیل عملی نشدن اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه ساوه گفت: نبود عزم راسخ و عقیده استوار در مسؤولان جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری مهمترین دلیل عملی نشدن اقتصاد مقاومتی است.
 امام جمعه ساوه

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در خصوص بررسی موانع بر سر راه تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: مشکلی که در راستای اقتصاد مقاومتی وجود دارد و مجلس هم به آن معترض است نبود عزم راسخ و عقیده استوار در مسؤولان جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: اگر ما همه چیز را به برجام گره بزنیم و اعتقاد داشته باشیم که برجام همه چیز را رفع می کند کاری انجام نخواهد شد؛  هیچ کس مخالف برقراری ارتباط با خارج و بین الملل نیست ولی تکیه نظام به کشورهای خارجی غیر از وابستگی اقتصادی منفعت دیگری ندارد.

امام جمعه ساوه ادامه داد: چرا با تغییر وزیر امور خارجه آمریکا که هزاران کیلومتر از ایران فاصله دارد، قیمت دلار  ما هم جابجا می شود؟ این وابستگی اقتصادی ایران را نشان می دهد که برای آینده بسیار خطرناک است.

امید واهی مسؤولان به برجام راه به جایی نمی برد

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: در برجام نتوانستیم درست عمل کنیم ولی سران به جرات قدرت بیان آنرا ندارند؛ آمریکا بودجه برای براندازی جمهوری اسلامی کنار گذاشته ولی ما همچنان امید به برجام داریم.

امام جمعه ساوه گفت: همه واقف هستیم در اقتصاد مقاومتی آن طور که رهبر معظم انقلاب می خواستند نشد؛ نمایندگان مجلس وکیل امت نیستند بلکه وکیل دولت هستند، در جریان استیضاح اخیر سه نفر از وزرا، سخنگوی فراکسیون امید از آن به عنوان «افتیضاح کثیف» نام برد که نشان می دهد مجلس هم از عملکرد وزیران ناراضی است.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس از اکنون به فکر رای آوردن برای دوره بعدی خودشان هستند و اجناس تبلیغاتی را با تریلی وارد شهرها می کنند این افراد چگونه می خواهند برای مردم کار کنند؛ مجلس می تواند با شناسایی موانع قوانین جدید را مصوب کند و با بعد نظارتی خود وزرا را مجبور به پاسخ دهی کند.

امام جمعه ساوه اظهار داشت: وقتی بیش از دو سه هزار نفر از فرزندان برخی از مسؤولان در آمریکا ساکن هستند چطور می توانند فریاد مرگ بر آمریکا سر دهند یا از روابط با این جنایتکار منصرف شوند./842//۲۰۳/خ

ارسال نظرات