۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۵۹۱۰۵
العمل الاسلامی لبنان:

اسرائیل تاوان جنایات خود علیه ملت فلسطین را خواهد داد

جبهه العمل الاسلامی لبنان با اشاره به جانفشانی‌های ملت فلسطین در دفاع از مسجد الاقصی و قدس شریف تصریح کرد که زمان آن رسیده که اسرائیل تاوان جنایت‌های خود را بدهد.
العمل الاسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل الاسلامی لبنان در بیانیه‌ای از عملیات استشهادی در منطقه جنین واقع در نوار غزه که به کشته شدن دو سرباز اسرائیل و مجروح شدن چند تن دیگر انجامید، تجلیل کرد.

در این بیانیه آمده است: این عملیات شجاعانه در راستای حق طبیعی و قانونی ملت فلسطین در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در حق عزیزان فلسطینی است.

العمل الاسلامی لبنان تاکید کرد که عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی همچنین پاسخی به تصمیم ظالمانه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت کشورش به قدس شریف و به رسمیت شناختن رژیم جعلی اسرائیل است.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطر نشان شده است: اینگونه عملیات جهادی باید محور و اساس برای چگونگی مقابله با این دشمن پست و مزدور باشد؛ دشمنی که هیچ ارزش و اهمیتی به عهدنامه‌های بین‌المللی نمی‌دهد.

العمل الاسلامی لبنان در پایان اظهار داشت: زمان آن رسیده است که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت‌ها و تجاوزگری‌های وحشیانه و پیاپی خود علیه ملت مقاوم فلسطین را پرداخت کند. ملت فلسطین در دفاع از قدس شریف و مسجد الاقصی جانفشانی‌های فراوانی انجام داده است./981/ب903/ر

ارسال نظرات