۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۵۹۱۶۷
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

حزب الله با مردم لبنان صادق است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر ضرورت دوری از وعده‎های بی اساس تاکید کرد و بیان داشت که حزب الله با مردم لبنان صادق است.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی مراسمی گفت: حزب الله مانند سایر ادوار گذشته انتخابات با مردم به صداقت سخن می‎گوید و از وعده و شعارهای بی اساس و دست نیافتنی دوری می‎کند.

وی افزود: وقتی ما مردم را برای برگزیدن نامزدهای حاضر در لیست انتخاباتی خود دعوت می‎کنیم به این معناست که ما به یقین رسیده‎ایم که این افراد توانایی و صلاحیت خدمت به مردم و لبنان را دارند و نه این که توانایی تحقق آمال و آرزوهای ما را دارند.

رییس شورای اجزایی حزب الله لبنان تاکید کرد که نامزدان انتخابات باید واقع ببین باشند و انتخابات منجر نشود که آنان به سمت شعارها و یا اوهام و خیالتی که راهی برای تحققش نیست، بروند.

وی نظام لبنان را فرسوده و قدیمی توصیفی کرد و اظهارداشت: نظام لبنان قابل اصلاح ریشه‎ای نیست و کسانی که اعتقاد به امکان چنین اقدامی دارند، اشتباه می‎کنند. نظام لبنان طائفه‎ای و پیرو رهبران و رؤسا است.

حجت الاسلام صفی الدین تصریح کرد: باید با مردم به صورت صریح و شفاف سخن گفت. حل مسائل و مشکلات لبنان منجر به آغاز بحران در مسائل اقتصادی، اجتماعی و اداری می شود که برای مقابله با آن نیازمند یک دولت قوی هستیم. ما نمی گوییم که دولت کنونی ضعیف است بلکه از توانایی لازم برای انجام این کار برخوردار نیست زیرا این دولت هنوز تحت حاکمیت یک نظام فرسوده قرار دارد.

گفتنی است که «میشل عون» رئیس جمهوری این کشور در دیدار با نمایندگان احزاب و گروه های مختلف بر برگزاری انتخابات در موعد تعیین شده (6 مه 2018 -16 اردیبهشت 1397) تاکید کرد./994/ب902/ف

ارسال نظرات